středa 22. dubna 2015

New in - INTERBEAUTY PRAGUE

Poďte sa trochu spätne pozrieť na to, čo som si z Interbeuty doniesla.
 
Na veľtrh som sa vybrala v piatok, lebo som sa chcela vyhnúť víkendovému návalu a v kľude si popozerať každý stánok. 

Tento rok ma potešila aj malá zmena. K vstupenke každý dostal lak podľa vlastného výberu. Čo ma už ale nepotešilo bol fakt, že ten lak všade prezentovali ako 10 denný-dlhotrváci. No až keď som sa opýtala slečny čo laky vydávala, dozvedela som sa, že je to obyčajný lak a ak chcem aby mi vydržal 10 dní musím si dokúpiť akýsi top coat. Takéto zavádzanie a klamanie zákazníkov neznášam. Top coat som si nekúpila už len z princípu. 

Ale to, čo som si kúpila môžete vidieť na fotke:



Konečne som našla šampón CHI infra. Z CHI infra olejíčku som nadšená, tak dúfam že ani šampón ma nesklame. Máte s ním skúsenosti?

A tiež som KONEČNE po dlhom hľadaní našla štetec na make up s krátkou rúčkou. Našla som ho na stánku Artdeco s 30% zľavou:) 

A nakoniec som si kúpila aj malú fľaštičku CHI arganového oleja na skúšku. Uvidíme čo nato povedia moje suché končeky:)



A čo ste si z Interbeauty doniesli vy?








8 komentářů:

  1. Na Interbeauty jsem nebyla, ale koupila sis hezké produkty. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužiaľ ani ja som na Interbeauty nebola. CHi arganový olejíček na vlasy vyzerá zaujímavo. V poslednej dobe mám tiež problém so suchými vlasmi. Dúfam, že bude naň recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chi <3 Na Interbeauty som nebola ale Chi môžem len a len doporučiť!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat