čtvrtek 9. dubna 2015

Akce v Praze - duben

Ahojte. 
Tí, ktorí trochu poznajú môj blog vedia, že som Slovenka žijúca v Prahe. 
Rada píšem o akciách, ktoré sa v Prahe konajú a tak som sa rozhodla, že články ktoré sa týkajú ČR a sú určené najmä pre mojich českých čitateľov, budem písať po česky. 

Je to pre mňa veľká výzva. 
I keď tu žijem už viac ako 6 rokov, stále rozprávam po slovensky. 
Teda väčšinou. Najmä zo staršími ľuďmi, ktorý mi ešte rozumejú:) S deťmi už musím jedine po česky, tie mi totiž nerozumejú vôbec. 
Pracovné emaily tiež píšem v češtine. Dokonca som začala písať aj básničky po česky, ale to len tak do šuflíka :P 

No a čo Vám budem hovoriť, český pravopis nieje ľahký. Ale snažím sa a to sa cení. Nie?:)

Dúfam, že moje české čitateľky budú ku mne zhovievavé a čitateľky zo slovenska pochopia toto moje rozhodnutie. 
Peace:)

A teraz k akciám na duben.

Všiměte si toho lva v pozadí a 1Kč na vstupence.
Do ZOO za korunu (každé dubnové pondělí):
Když v pondělí přijedete do zoo na kole nebo na bruslích, ušetříte 199 Kč, a to se vyplatí!:)
Já jsem tuto akci využila hned v první den akce a užila jsem si super velikonoční den v ZOO. Ti, kteří sledují můj instagram vědí.



Interbeauty Prague (10. - 11. 4. 2015):
Tak jako každý rok, i teď je tu veletrh kosmetiky. 
Já kosmetiku miluji a tak tam rozhodně nebudu chybět. 
Osobně se nejvíc těším na stánek MAKE UP INSTITUTE PRAGUE, na soutěž o auto a mistrovství v make upu. 
Zlevněnou vstupenku si vybavíte zde.


Předposlední dubnový víkend je doslova nabitý skvělými akcemi. I kdybych se měla rozkrájet, chci je všechny stihnout.



Shopping Fever (17. - 19. 4. 2015)
Slevy kam se podíváš. No jo, to je něco pro mě:) 
Seznam všech slev naleznete TADY.
Můj osobní seznam slev, které chci využít: Bubblelogy, Starbucks, Albi, L'oréal Paris, Sephora, ALDO, H&M.
Jaké slevy využijete vy? Napište mi do komentů. Jsem zvědavá...



Equal pay day, Ženy sobě (17. - 18. 4. 2015)
Věděli jste, že ženy na stejných pozicích vydělávají o 21% méně než muži?! Tento šokující rozdíl řadí Česko na jedno z posledních míst ze zemí EU. I když Českou Republiku miluji z celého srdce, všude ji chválím a vyzdvihuji její krásy, za tohle se stydím. Rozhodně je to něco, co třeba změnit. 

Jestli Vás toto téma zajímá, pak je tu 17. 4. konference , kde se bude mluvit nejen o tom. 

Nasledující den, v sobotu 18. 4. se koná mentoring pro ženy. Já se už delší dobu zaobírám osobním rozvojem a tak tam rozhodně nebudu chybět.
Takovýhle mentoring je pro mě něco zcela nového, nevím co přesně mám očekávat. Taky mě občas přepadne otázka: "Co tam zrovna JÁ budu pohledávat?!". Ale jdu do toho s odvahou. S odvahou udělat něco pro sebe, pro svou budoucnost. A věřím že to bude úžasný, pozitivní a inspirativní den. Jestli i vy chcete něco pro sebe udělat ale nejste si touhle formou úplně jisté, využijte alespoň 2 hodiny mentoringu zdarma. Za to nic nedáte. 
Tak dámy, s kým se tam v sobotu uvidím?



Festival Evolution (17. - 19. 4. 2015)
Byla jsem minulý rok a litovala  jsem jedině to, že jsem si na festival neudělala více času. Tento rok jsem si vyhradila celou neděli:) Těším se na stánky s biopotravinami, s esoterikou a taky na festivalový program a na nejznámějšího (nebo nejlepšího?) motivačního spíkra Marka Dzirasu.


Je toho hodně, co? 

Věděli jste o všech akcích,  nebo jsou pro vás některé nové? A která akce se vám nejvíce líbí?













Žádné komentáře:

Okomentovat