pondělí 10. listopadu 2014

USA: Kozmetika

 Taaak pokračujeme s článkami "Čo som si doniesla z USA". Už ste videli potraviny a oblečenie. 
Ale v zásobe mám ešte pár článkov:)

Tí, čo ma sledujú na Facebooku, už včera vedeli o čom bude ten dnešný post. O kozmetike, ktorú som si z USA doniesla.

Nakupovala som hlavne veci a značky, ktoré u nás nie sú. Skoro všetko je z Walgreens, o ktorom som písala v minulom článku. Iba beauty blender mám z Chicagskej Sephory.





Takže ako vidíte, je tam pár eos vajíčok:). Za jedno som dala po prepočítaní asi 80 Kč. 
Korektor pod oči Maybelline. Určite najlepší aký som doteraz mala. Možno urobím samostatnú recenziu.
Lak na nechty Revlon. No nie je rozkošný?!:) Po nalakovaní, pár dní, naozaj výrazne vonia! 
Maskara a tužka Covergirl. Ešte som to nerozbalila, takže nemôžem napísať nič bližšie.
Beauty blender som tak isto ešte nevybalila z obalu. 
A nakoniec legendárny balzám na pery Carmex.


Páči sa Vám môj nákup kozmetiky? Čo by ste si z USA doniesli Vy? 

11 komentářů:

  1. ten korektor som aj ja v drogérií skúšala a vypadal super ! aj krytie mal dobré a super sa to tou hubkou nanášalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplne s tebou súhlasím Nikol, je to super korektor! A v akej drogérii si ho skúšala?

      Vymazat
  2. juuj ten korektor ti zavidim!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. pre toto by som chcela mať v amerike aspoň tetu ! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Wonderful article! We will be linking to this particularly great content on our
    website. Keep up the good writing.

    Check out my page; diy home renovation ()

    OdpovědětVymazat
  5. It's hard to find knowledgeable people on this topic, but you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Feel free to visit my web blog :: weight loss (www.w3ightl055.com)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechala bych tam tu řasenku s tužkou, ale jinak potomhle bych sáhla taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale řasenka bola fakt dobrá:) tužku som ešte poriadne neotestovala:X

      Vymazat
  7. Pekný výber, eos som si nakúpila aj ja a ešte nejaké krémy od eucerin, štetec na make-up, krém od burt's bees či voňavky :) najlepšie je nakupovať, ak má človek založenú vernostnú kartu vo viacerých obchodoch a trošku aj porovná, kde sa čo oplatí, tak s atak veľmi pekne ušetriť, aspoň mne sa to vyplatilo :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat