středa 29. října 2014

USA: Jedlo

Bývali sme v hoteli v centre /tzv. Loop/. Hotel to bol naozaj pekný a moderný. 
V cene izby sme mali rannú kávu alebo čaj a večerné posedenie u vína. Bez penzie. 
A tak som mala aspoň možnosť z Ameriky ochutnať čo najviac. 

Natrafila som na niečo, ako polievkové rýchle občerstvenie. Keďže bola zima /nie nadarmo sa Chicagu hovorí Windy City/ a ja polievky milujem, chodila som tam často. Z ponuky si vyberiete polievku a v zápätí ju aj dostanete do papierovej mištičky. Polievky mi veľmi chutili, príjemne zahriali a dobili energiu. 
Najväčšou výhodou bolo minimálne čakanie! A to je pre mňa, pri takýchto krátkych výletoch, najdôležitejšie. 

Keďže som sa chcela infiltrovať, tak som zašla aj do nezdravého fastfoodu, do amerického McDonaldu. Čakala som, že burgery a hranolky budu lepšie, chrumkavejšie a chutnejšie. No sklamala som sa. Nič moc to nebolo. 
Len tá Coca-Cola bola iná. Chutnejšia! Ale to je aj nemecká Cola. Do Česka vozia asi nejakú špeciálnu...alebo nie?!

Vyskúšala som aj Starbucks. Na kafe som čakala asi 15 minút:/... 

Ale bola som aj v luxusnej reštaurácii a dala som si vynikajúce cestoviny s vodka omáčkou /snažím sa podobné uvariť, ak to vyjde, zavesím recept na blog/. A ochutnala pravý Cosmopolitan. Pravý preto, lebo sa s tým čo dostávam v tu, nedá porovnať. 

A áno, ešte by som Vás zabudla upozorniť na americké pivo. Lebo americké a české pivo je niečo úplne iné. Tam Vám nalejú sladkú, tmavú, nepožívateľnú tekutinu bez peny.


A kde som nakupovala potraviny a kozmetiku?:

Walgreens:
Dvoj poschodový obchod, v ktorom nájdete potraviny, oblečenie, kozmetiku....
Som rada že nieje u nás, lebo lebo by som pribrala 200kg. Samé dobrôtky: čokoládky od výmyslu sveta, cukríky, donuty na milión spôsobov /doteraz spomínam na donut posypaný kúskami surového cesta :D/. 
Proste Amerika!







Domov som si doniesla dýňové kafe, Dunkin Donuts mleté kafe, žuvačky a m&m cukríky s príchuťou torty. Mňam!


Možno sa to zdá málo. Ale letela som len s kabinovým kufrom /tak lietam vždy/, do ktorého sa mi ešte musela zmestiť kozmetika a oblečenie /to Vám ukážem nabudúce/. 
Výhody toho že si kufor nemusíte odbavovať sú veľké. Nestane sa, že sa kufor stratí alebo poškodí, alebo že Vám do neho dajú napr. bombu:D a tá úspora času, ktorý by ste pri čakaní na kufor strávili, je na nezaplatenie...


4 komentáře:

  1. dostala som záchvat :D ja v diete :D to by som sa asi nezastavila v cviční , alebo by som musela isť z Chicaga pešo aby mi to všetko vytrávilo - chcem ochutnať tie donuty - aj tie tortové M&Ms - oj oj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to by bola dobrá skúška pre pevnú voľu:P tam sú lákadla na každom kroku.

      Vymazat