čtvrtek 30. října 2014

Novinky, akcie, súťaže

Nedá mi to a musím Vám takto narýchlo napísať o veciach, ktoré priam horia a vy by ste ich nemali zmeškať.

Ako prvé Vás, moje milé čitateľky, upozorňujem na skvelú súťaž o 67 luxusných pomocníkov do kuchyne. Súťažte TU! Držím Vám palce:)


Už v sobotu začíná v Letňanoch veľká výstava psov. 
Ja sa na ňu teším už asi mesiac:) Psov milujem a tam ich bude ako hadov, teda psov. 
Už sa neviem dočkať, aké rôzne druhy krásnych psíkov uvidím. 
Vstupné je 100 Kč. 


V Prahe sa už zajtra otvára ďalšie nákupné centrum. 
Quadrio sa nachádza na Narodní tříde a bude v ňom vraj viac ako 60 obchodov, reštaurácií a služieb. Ja sa teším hlavne na nové dm-ko, Sephoru a NeoLuxor. 
Slávnostné otvorenie by malo byť v 11hod a 11minút.

A keď už je reč o dm drogerii, tak tá ma tiež veľa super noviniek. 
Za 50 bodov si môžete vyzdvihnúť taký to milý hrnček so sovami. 
Páči sa mi že je veľký (400ml), určite si po neho pojdem!

 Za 300 Kč by ste mali dostať k nákupu takúto krabičku a bonus 100 bodov. (podrobnosti o akcii zistíte, ak kliknete na tučné slová)

A ak navštívite DM v Quadriu dostanete na nákup 20% zľavu!

A na koniec Vás upozorňujem na novú Marianne
Myslím si že to jeden z najlepších časopisov na trhu. A novembrové číslo ma pribalený aj pekný, modrý, česko-slovenský diár.






1 komentář:

  1. Ahojky, děkuji za komentáře :-) Máš také moc pěkný blog a přidala jsem si tě mezi oblíbené :-)

    OdpovědětVymazat