čtvrtek 23. října 2014

Let do USA

Hello Ladies!
Pred nedávnom som sa vrátila z USA. Presnejšie z Chicaga. 
Výlet to bol krátky ale krásny! 

Tak niečim takým sme leteli:D

Cesta lietadlom bola šialene dlhá, s prestupom vo Frankfurte. Let TAM bol celkom fajn, pozrela som si pár zaujímavých komédií: Blended /doporučujem/, Bad neighbors, Tammy...
 Skvelo som sa najedla, aj som to pre Vás pofotila. Lufthansa je proste nemecká kvalita.

No cesta spať bola dosť hrozná. Skoro sme pre zlé počasie ani neodleteli. Cestou boli turbulencie, vďaka meškaniu sme nestihli let z Frankfurtu do Prahy... 
No nakoniec všetko dobre dopadlo a ja som let prežila, aj vďaka vínu a Baileys, ktorým letušky nešetrili....

Teraz si možete pozrieť čo dobrého na jedenie podáva Lufthansa:

Moj muž si vybral maso zo zeleninou a ryžou. Na pitie pivo.

Výborné cestoviny, brownies, šalátik+zálievka, syr, maslo,
pečivo, čokoládka, a samozrejme vínko!



Vidíte to lietadlo v diaľke?



Nasledujúce posty budú o Chicagu. Nenechajte si to ujsť! Porozprávam Vám o obchodoch, jedle, nakupovaní a ukážem čo pekné som si z Chicaga priniesla!


1 komentář:

  1. Vypadá to i docela dobře! :)
    http://anniesdiary.hikaru.cz/

    OdpovědětVymazat