sobota 20. září 2014

Súťažíme



Ako prvé by som Vás chcela upozorniť na skvelú akciu v Zoo Praha
Práve sa tam odohráva fotosúťaž, vďaka ktorej sa dostanete do zoo len za korunu. Súťaží sa o pekné ceny. 
Stačí sa len zaregistrovať, zobrať fotoaparát a v pondelok vyraziť. Máte nato ešte 2 pondelky! 



Rossmann slávi 20 rokov v ČR. 
A pri tej príležitosti pripravil pre svojich zákazníkov luxusnú súťaž.
Stačí nakúpiť nad 400 Kč, zložiť krátku báseň a ste v hre o krásne autíčko. 
Táto súťaž sa ma osobne dotýka, pretože sa jej zúčastňujem pravidelne každý týždeň (už som zložila 18 básničiek:Dale zatiaľ sa na mňa šťastie neusmialo:( Tak možno Vy budete mať toho šťastia trochu viac. Prajem Vám to! 



Všimli ste si, že teraz slávi 20te výročie naozaj veľa značiek?




Elle slávi tiež. 20tku!
Pre čitateľky pripravila krásne súťaže.
TU je súťaž o zaujímavé tričká a TU o luxusné kúsky!



A nakoniec veľká súťaž pre topánkoholičky. Každý deň o nové botičky!



Prajem Vám veľa štastia!




Tak, ktorej súťaže sa zúčastníte? Dajte mi vedieť do komentárov...


6 komentářů:

  1. Uuuu, rozhodně se zapojím do soutěže o ty boty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezabudni každý deň! aj ja súťažím :P

      Vymazat
  2. Všimla som si, že slávi Elle, ale ty ďalšie súťaže sú pre mňa novinkou.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat