pátek 19. září 2014

Ahojte

Taaak a už som opäť TU! Po dlhšej pauze som sa vrátila do sveta blogovania.

A čo sa za ten čas udialo? Nooo, veľa vecí. 
Napríklad sa k Vám už neprihováram spoza notebooku Sony VAIO ale spoza krásneho, nového MacBook Air. 
Splnilo sa mi niekoľko snov: navštívila som Rím, zahrala si v reklame, nafotila fotky 
ala nevesta .... 
Ale aby ste si nemysleli, že mám len super život tak verte, že sa udialo aj pár negatívnych vecí napríklad mi ukradli môj milovaný, drahý bicykel:(....


Tak, dnes len toľko. Ale už zajtra sa môžete tešiť na článok, pre mňa typický.
 Článok plný luxusných súťaží! 















4 komentáře:

  1. No, tak kolo by mě teda sakra naštvalo :X .... Notebook je krásný a s karirérním životem tedy koukám :) V jaké reklamě jsi byla? :-)) Měj se :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bola to reklama pre kaufland, ale ešte som ju nikde nevidela. Tak sa teším na to prekvapko:D

      Vymazat
  2. Řím bych v brzké době také moc ráda navštívila a jinak gratulace, co tvého učinkování v reklamě týče :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat