středa 16. října 2013

Zapísať si do diára...



Čas tak ukrutne letí, že Vás skoro nestíham informovať o všetkom dôležitom, čo sa v našej krásnej Prahe deje a čo by ste podľa mňa rozhodne nemali zmeškať. Tak poďme rýchlo nato, lebo ani sa nenazdám a už bude zajtra:D



Už tento piatok začína môj obľúbený veľtrh INTERBEAUTY PRAGUE.
Je to medzinárodný veľtrh kozmetiky a kaderníctva. 
Trvá 2 krátke dni, teda od 18. do 19. 10. 2013 na Výstavišti v Holešovicích. Začína v 9 hodín ráno a končí o 18tej.
Nemali by ste si ho nechať ujsť hlavne preto že: budete mať možnosť vidieť a nakúpiť si novinky z oblasti kozmetiky, odniesť si domov aj nejaké vzorčeky, zdarma vám nalakujú nechty dlhotrvajúcim lakom VINYLUX, môžete sa nechať nalíčiť od profesionálov alebo si nechať zdarma vyšetriť znamienka a mnoho mnoho ďalšieho.
Vstupenka stojí 120,- Kč ale ja vám prezradím že napr. TU ju získate zo zľavou. 


             


Ako dobrá kamoška by som Vám poradila ísť na veľtrh v sobotu, ako odporkyňa tlačeníc v piatok:)

Každopádne, v sobotu sa vo veľkom stane pred veľtrhom koná JARMARK OnaDnes.
To je tiež taká fajn akcia, ktorej som sa už pár krát zúčastnila a môžem doporučiť. Ak budete mať štastie, určite tam ulovíte pár pekných kúskov, možno z druhej ruky ale za dobré ceny. Alebo si môžete vydražiť nejakú vec, ktorú do tomboly venuje VIP hosť, napr. Tereza Maxová, Lucie Bílá,...
Platí sa vstupné 20,- Kč, za ktoré dostanete tašku a noviny.  Tohtoročná novinka je pre mňa aj tombola s užasnými cenami.
Keď už sme pri tej téme, tak vás upozorním aj na blížiacu sa akciu Nákupy OnaDNES
Táto nákupná akcia začína až 21. 10. 2013 ale zľavové kupóny si môžete prezrieť už teraz TU a v kľude porozmýšľať aký sa Vám hodí:) Šak Vianoce sú za dverami...


Aby to nevyzeralo že ma sponzoruje idnes :D tak mám pre vás ešte tip na veeeľmi zaujímavú udalosť, ktorá rozsvieti celú Prahu. 
SIGNAL festival.
Je to novinka ale ak som to správne pochopila, tak by malo ísť o to, že na vybrané verejne prístupné objekty budú prehrávané video projekcie, alebo budú zaujímavo osvetlené. Proste taký jedinečný festival svetla z ktorého budete mať určite fajn zážitok. Behom festivalu budú realizované rôzne konferencie, workshopy atd...Začína už 17. 10. Viac info TU. Ja sa rozhodne na pár projekcií chystám. Bude to určite wow:)

Viem ešte o ďalších akciách a novinkách, ale o tých až nabudúce...


Tento článok nieje nikým sponzorovaný

Tak čo, ktorú akciu si nenecháte ujsť?

1 komentář:

  1. vyzera to lakavo ale nepodari sa mi určite nikde isť:))

    OdpovědětVymazat