čtvrtek 31. října 2013

Prstene na nechty

Včera som natrafila na túto vec:


Najprv som ostala v miernom šoku a nevedela som, čo si mám o tomto extravagantnom doplnku myslieť.
Ale čím viac sa na to dívam, tým viac sa mi to začína páčiť. Pátrala som aj na nete a našla pár zaujímavých kúskov...











Počuli ste už o prstienku na nechet? Alebo by som mala napísať o "nechtienku"?:D 

Je to hot or not?

9 komentářů:

  1. Tak toto je super! O tomto počujem teraz prvý krát ale hneď sa mi to zapáčilo! Vyzerá to krásne :o)
    Je to skvelý doplnok.

    OdpovědětVymazat
  2. raz dávno bol takýto prstienok v avone takže pocula :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jak to teda vyriešime? hot or not?:)) Zatial je to jedna jedna...

    OdpovědětVymazat
  4. podľa mňa určite hot :) veľmi sa mi to páči,hlavne tie na prvej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou nějaké na těch nehtech vypadají hezky, ale podle mě to hodně záleží na nositelce, přece jen ne ke kždému se taková věc hodí...

    OdpovědětVymazat
  6. teda prstene na nechty vidím prvýkrát. Ale vyzerá to celkom zaujímavo.

    OdpovědětVymazat
  7. Mne osobne sa tento napad paci. Mojej sestre pred casom odkusol na ulici cudzi pes cast clanku z prsta na ruke. Ma to velmi skarede a zostalo jej tam len kusok nehtu. Velmi je z toho nestastna pretoze mala vzdy krasne upravene nehty. Takze z mojho pohladu super vec.

    OdpovědětVymazat