sobota 12. října 2013

New in - oblečenie

Ahojte. Dlhšie som tu nebola aaaa tak sa mi nakopilo pár nových kúskov, ktoré by som vám rada ukázala. Väčšina vecí je kúpená za zvýhodnené ceny. Ja totiž milujem zľavy (čo vám budem hovoriť) a aj keď práve nie som v šetriacom režime, mám radosť ak kúpim niečo za dobrú cenu:) Dnes to bude veľký článok o novom oblečení, nabudúce sa možete tešiť na super new in kozmetiku. 


Takže, najprv Vám ukážem svetrík značky Jackpot. Kúpený bol v Atrium Flora. Aj keď to na fotke vyzerá všelijako, je takej oranžovo ružovej farby. Nie je ani ružový ani oranžový, proste niečo medzi. Svetrík je veľmi príjemný ale trochu tenký(priesvitný) a tak si pod neho dávam tielka alebo košeľu.

Bol zlacnený z 1399,-Kč na 419,-Kč



Keďže nemám 170 centimetrové nohy ako Máziková, väčšinu nohavíc musím ohýbať alebo skracovať. Ale našla som leopardie nohavice ktoré majú na konci gumičku, takže som si ich musela kúpiť aj keď neboli v žiadnej zľave:p Nohavice som kúpila v obchode New Yorker. Aj keď ten obchod moc rada nemám, tieto nohavice sú akoby vyrobené pre mňa:) Príjemný materiál a havne ta gumička je proste skvelá vec.
Inak, nedalo mi to a musela som sa pozrieť pod nalepenú cenovku, či predsa len nohavice neboli aspoň trochu zľavnené. Nezvyknem to robiť ale odteraz asi začnem. Po odlepení ma čakal menší šok, lebo pod cenovkou bola vytlačená dokonca menšia cena. Ide len o pár korún ale predsa. Neviem čo si o tom mám myslieť :/ Stalo sa vám to niekedy?





A máme tu ďalšie nohavice s patentom na konci:) Potrebovala som nejaké tepláky. Najlepšie komplet súpravu aj z bundičkou. Chcela som ružové ale niekde v obchodoch som ich nemohla nájsť. Nakoniec som na našla tieto na nete. Oblečenie z netu objednávam málokedy, lebo sa bojím či mi sadne veľkosť a či mi vôbec príde to čo som si objednala (asi stará škola:) ale tieto tepláky sedia dobre. Kúpila som ich na fmoda.cz. Najprv som mala vyhliadnuté iné ružové ale keďže som straka, kamienky vyhrali. Opäť tu fotka hádže rôzne farby. Normálne sú neónové ružové. Materiál je tenší.

                                 

K tomu bola mikina s kapucňou. Tá vyzerá teda trochu horšie. Spodný lem je úplné taký, akoby povolený a tiež mi vadí ten kazový čierny kamienok:(  
Kamienky sami od seba neodpadávajú a vydržali aj pranie (jupí:). 
Súprava ma s poštovným stála 1110,-Kč


foto: fmoda.cz




A aj posledný najnovší úlovok je objednaný z internetu. Prvý krát som si kúpila niečo z "nákupného klubu".  Napriek tomu že som na stilago.cz čítala aj zlé recenzie, riskla som to. Keď som uvidela tieto tričká vedela som že ich proste musím mať nech sa deje čokoľvek. Po tričku s potiskom (dajme tomu) barokového obrazu som túžila asi rok a konečne ho mám doma. Dokonca hneď dva kúsky:) Sú od SASHA GREGORYAN. 
Jediný problém som mala z výberom veľkostí. V ponuke boli XS/S a M/L. Ja by som si normálne kúpila S/M:) Nakoniec som na zahraničnej stránke zázrakom našla rozmery a zistila že XS/S bude fajn. A urobila som dobre. Tričká sú skvelé, šitie kvalitné, materiál príjemný. Skôr také voľnejšie ako upnuté. Zadná časť je mierne priesvitná. 
Fajn je, že som neplatila online kartou ale až priamo kurierovy. 
Obe trička by normálne stáli 1298,-Kč plus poštovné. Ale ja som vystrihla akciu na poštovné zdarma a ešte som použila 150,-Kč zľavu ktorú som dostala ako uvítací darček. Takže ma tieto krásne tričká vyšli na 1148,-Kč.


foto: modnique.com


Všetky veci v tomto článku som si kúpila sama. 

Ktorá vec sa vám páči najviac? A čo vravíte na tu prelepenú cenu?






6 komentářů:

  1. Vítej zpátky, Dany! :-) Nejvíc se mi líbí ty poslední trika, vypadají naprosto úžasně originálně! A přelepená cena? Ne, že by mě něco takovýho v New Yorkeru překvapovalo, nenakupuju tam zrovna ráda. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. dobré marketingové ťahy :D niekedy stačí aj červená nálepka namiesto klasickej, cena rovnaká, ale ľudia sa nechajú nalákať na zľavu. celkovo v NY nakupujem len v zľavách, lebo ak je niečo schopné zlacnieť z 20€ na 3€ a ešte aj z toho majú zamestnanci zľavu cca 30% a aj napriek tomu na tom obchod zarobí, kde je potom skutočná cena?

    OdpovědětVymazat
  3. No baby, je to smutné ako dokážu obchodníci klamať :(

    OdpovědětVymazat
  4. Gotické topy jsou super! A Jackpot mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat