středa 30. října 2013

New in - kozmetika

Ako prvú novinku, ktorá mala to šťastie a našla miesto u mňa doma ,Vám predstavujem nádhernú Sephora paletku.
Zbožňujem paletky a tiene od Sephory a ak sa k tomu všetkému pridá aj pekná zľava, odolať proste nejde.
Za túto farebnú krásavicu som zaplatila 770,- Kč.
Obsahuje 24 tieňov, 6 leskov na pery, 5 ceruziek na oči a jeden aplikátor. Tiene sú úžasne pigmentové a trvácne, ceruzky tak isto. Proste spokojnosť na 100%.

Slečna pri pokladni mi ako tradične ponúkla Sephorácke odličovacie tampóny. A tento raz som neodolala a kúpila si rovno dve.
 Teda jedny, lebo druhé som dostala za korunu.
No nekúp to:)

Za jeden balíček, v ktorom je 70 tampónov som zaplatila 50,-Kč. Za druhý 1,-Kč.


Vo FAnn parfumérií som kúpila túto dvojicu. 
Špirála Clump Defy je naozaj výborná a k tomu púder Creme Puff, ku ktorému som si ešte nejako cestu nenašla:/ Ale dám mu šancu. 
Platila som 269,-Kč

Už niekoľko rokov som verná deodorantom Vichy. A jediné čo mi vadilo, boli občasné biele stopy na tmavých tričkách. No ale keďže ma francúzsky výskumníci asi odpočúvajú, tak to teraz vyriešili touto novinkou. A naozaj funguje! Doporučujem i keď cena je trochu vyššia. 
Ja som ju zohnala za 305,-Kč

L´oréal šampón a kondicionér som si vlastne kúpila len koli TEJTO súťaži, ale šampón je super, takže ma prípadne nešťastie v hre nebude až tak mrzieť:) Upozorňujem, že spomínaná súťaž trvá len do konca mesiaca a ak sa zapojíte, tak Vám budem držať palce leeebo Vy za to stojíte:)


Čo hovoríte na moje úlovky? Ktorý sa Vám páči najviac?

Žádné komentáře:

Okomentovat