čtvrtek 17. října 2013

Kráľovná srdcí so zlomeným srdcom

Včera ste si mohli prečítať článok o najzaujímavejších tipoch na voľný čas v Prahe. Dnes by sme v tom mohli pokračovať tipom na dobrý film, ktorý práve hrajú v kinách.

Je to film DIANA.


Bola som na tento snímok zvedavá už keď som o ňom prvý krát počula a rozhodne ma nesklamal. 
Je to veľmi zaujímavý príbeh o "tajnom" živote princezny.
 Film sa zameriava na posledné dva roky Dianinho života, keď sa rozvádzala a už nežila v Buckinghamskom paláci. Uvidíte Dianu ako sa zapája do charitatívnych činností ale aj ako pracuje s bulvárom.
Čo bolo pre mňa najväčsím prekvapením je fakt, že vo filme vystupuje ako jedna z hlavných postáv, po boku Diany, HASNAT KHAN. Je to kardiochirurg z Pakistanu, do ktorého sa Diana zamiluje a v podstate celý film je o komplikovanom vzťahu medzi nimi. O žene ktorá nesmierne túži byť milovaná, o láske ktorá je asi príliš slabá nato aby dokázala prekonať tlak médií, náboženstvo, ego...
Známi Dodi Al-Fayed sa vo filme mihne len na posledných pár minút a je vykreslený ako záplata na Dianino zlomené srdce.
Nuž, kto vie ako to všetko naozaj bolo... 
Každopádne na film doporučujem ísť skôr s kamarátkou ako s mužom. Aj keď sa uvádza že ide o životopis, podľa mňa je to romanticko romantický film pri ktorom si možno aj trošku poplačete. A mužov asi nebudú zaujímať ani Dianine krásne outfity a luxusné interiéry, nad ktorými sa moje oči rozplývali.
Vo filme sa rieši aj jedna na otázka, na ktorú by ma naozaj zaujímal Váš názor: Dá sa zomrieť na zlomené srdce?



Dianu hrá vo filme Naomi Watts. A hrá ju naozaj dobre.
Hasnata Khana hrá Naveen Andrews:

Aby som vás na film navnadila, tu je pár zaujímavých fotiek zo života Diany:




                                
                                    Diana a Jemima KHAN v Pakistane

Diana pred nemocnicou kde pracoval Dr. Khan



Boli ste, alebo sa chystáte na tento film?




3 komentáře: