pondělí 19. srpna 2013

Všade som bola

Ahojteeee! 
Dany Love je spať:) Možno ste si všimli, že som si dala malé prázdniny. Oddych od písania, trochu som výletovala, relaxovala, spoznávala nové miesta, športovala, zabávala sa a naberala inšpiráciu. Presne takýto oddych som potrebovala a teraz sa možem v plnej sile venovať blogovaniu. Tešíte sa? Lebo ja veľmi. Už som sa nemohla dočkať keď zase do sveta pustím nový článok. 
V tomto dnešnom Vám ukážem kde všade som za ten čas bola, čo som zažila a videla.

Tento rok sme sa rozhodli pre dovolenku "by car" a bol to naozaj dobrý nápad. Chceli sme vidieť hory ale aj sa vykúpať v mori (hh, aký rým:) a tak vyhralo moje milované Taliansko. Presnejšie Severné Taliansko. Bolo tam nádherne. Proste taký malý raj na zemi, kde sa budem rada a (dúfam:) často vracať.


trhy v Bolzáne

najobľúbenejší drink leta


naozaj je tam tráva zelenšia a nebo modrejšie



More a výborné jedlo v Bibione:



pizza a cestoviny s čerešňovou omáčkou, yummy!


Z domácich miest som si užila výlet na Pražský hrad:



Trojský zámok:
exteriér

interiér

Bola som v Zoo pozrieť ako si slony užívajú vodu:

Přidat popisek



A nakoniec som bola aj na spomínanej výstáve Tutanchamon:




A čo vy? Ako ste dovolenkovali? Kde všade ste boli a čo zaujímavé ste videli? 



9 komentářů:

  1. Úžasné! Takovéto cesty schvaluji! Já cestovala po severní Itálii asi před 5 lety, bylo to moc fajn!
    A děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, severné taliansko je proste čarovné:)

      Vymazat
  2. tak si teda toho dosť videla v Taliansku ja som bola v Bibione už 3x a vždy sa mi tam pači ale tento rok sa to nejako nepodarilo tak hadam buduci.)

    OdpovědětVymazat
  3. such a pretty place =) do you want t follow each other? =) just let me know =)
    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Bibione, to je prostě klasika :). Sama bych se tam ráda někdy koukla.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja Taliansko zboznujem je to uzasna krajina!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. to sú úplne nádherné fotky!
    a milujem Taliansko!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat