čtvrtek 20. června 2013

Zima, zima, strašná zima...


Uff, ako zvládate tieto ukrutné horúčavy? 
Ja teda veľmi zle. Cítim sa celé dni oťapená, nemožem spať, jesť, nevládzem ani blogovať a najradšej by som sa zavrela do mrazáku:/ Keď to takto pojde ďalej tak neviem, neviem...
A k tomu všetkému som si dnes chcela kúpiť dyňu, ale v obchode mali len asi 100 kilové.

Jedine že by som si ju domov dogúľala:D
Ale na sobotu hlásia 24 stupňov tak to dúfam to dáko vydržím. A aby som si (a aj vám) spríjemnila čakanie na normálne počasie, pripravila som si pár príjemných obrázkov: 








Moja kúzelná mantra je momentálne: je mi zima, zima, strááášna zima, zima, zima, zima...




9 komentářů:

  1. Ježkovy voči! Já jsem šťastná, že je konečně léto, teplo, svítí sluníčko a ty bys radši zimu? :) Mně je zima celoročně, v těchhle tropech mi konečně přestaly umrzat ruce a nohy a tělesná teplota se zvolna blíží k hranici 36°C. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale čo je moc, to je moc. Veď tieto teploty trhajú po celej republike rekordy. Ale tebe momentálne zavidím, ja ledva žijem. Keby sme tu mali aspoň more...:)

      Vymazat
    2. Jó, moře by bylo fajn. :) Takhle musím vystačit jen s bazénem, ale ani tak si nestěžuju. :-D Zítra mají prý přijít bouřky...

      Vymazat
    3. Bazén?:-o Ja nemám ani vaňu :DD

      Vymazat
  2. Já nemám ráda žádný extrémy. Zima byla letos dlouhá, takže jí zpátky nechci, ale tohle vedro bylo fakt k padnutí a nedalo se vůbec nic dělat. Teď už je konečně trošku líp a jsem spokojená. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  3. ja už som si na to aj zvykla, ležať pri vode a nič nerobiť.^^

    OdpovědětVymazat
  4. Keď je zima, chcem leto. Teraz keď je leto, chcem zimu. Ale tieto horúčavy sú už príšerné! :/
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovědětVymazat