středa 5. června 2013

Vo víne je pravda...

Ahojte! Dnes si dáme recenziu. Čo vy na to?:) 

Manufaktura je česká značka kozmetiky, drevených hračiek a bytových doplnkov. Jej história siaha až do roku 1991. Kozmetika je NETESTOVANÁ NA ZVIERATÁCH!

Mám rada predajne Manufaktura. Všetko je tam také tradičné, staročeské. Aj dizajn ich kozmetických výrobkov je mi veľmi milý. 

Ale čo sa týka samotnej kozmetiky, z toho až taká nadšená nie som. Je pravda, že som zatiaľ toho vyskúšala málo, ale nič z toho ma nenadchlo tak aby som si to kúpila znova. 





Sprchový gél s vínom a obilnými výťažkami:
Tento gél som už skoro celý vypotrebovala, takže som mala veľa času urobiť si jasný názor.
Je to gél červenej farby. Pení veľmi málo. Voňa mi nie je príjemná a viac ako víno (hrozno), pripomína maliny.
Po umytí mám pocit hydratovanej a vyživenej pokožky, takže zato veľké plus.
Tradičný dizajn sa mi veľmi páči. Vyzerá ako ozajsná fľaša. No bohužiaľ, vďaka fľaškovému hrdlu je dávkovanie gélu zložité. Vždy mi z fľašky vytečie viac gélu ako by som chcela.
Tak či tak, znova by som si ho nekúpila. Existuje viac lacnejších a lepších sprchových gélov.

Telové mlieko s hroznovým olejom a panthenolom:
Vonia ako sprchový gél. Malinovo a tak trochu umelo-chemicky:/ A je to jedno z najhorších telových mliek s ktorými som mala dočinenie. Vobec ale vobec sa nechce vpiť do pokožky. Nedá sa ani poriadne vmasírovať. Vždy mi na pokožke ostáva biely povlak. Musím sa veľmi snažiť aby som ho trochu rozotrela. A ak sa mi ho nakoniec podarí pracne rozotrieť, tak mi na pokožke zanechá mastný film. Takže pre mňa veľké sklamanie. Určite by som už toto mlieko nechcela ani zadarmo:/


Akú máte vy skúsenosť s Manufakturou? 

13 komentářů:

  1. Já si většinou kupuju v manufaktuře mýdla, ale měla jsem si peeling z mrtvého moře, levandulovou sůl do koupele a Mojito sprchový gel. Já jsem naopak byla se vším spokojená :) vůně byly perfektní a použití taky bez problému :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No takto je fajn;) Mydiel tam maju naozaj veeľmi veľa...

      Vymazat
  2. Já mám moc ráda "vínový" krém na ruce a balzám na rty. Měla jsem i tělový peeling se švestkou a úplně nádherně voněl, ale byla to asi jenom nějaká limitka, teď už jsem ho delší dobu neviděla. Škoda. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limitky maju niekedy veľmi vydarené. Mne sa páči aj ta najnovšia meruňka:))

      Vymazat
  3. Balenie a zloženie veľmi veľmi lákavé! Tento obchodík mi tu nemáme :( Ale ak by som mala možnosť určite by som niečo od nich vyskúšala a asi by som mala veľké očakávania ... Podľa tvojej recenzie to však nie je žiadny zázrak :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo tak keždému vyhovuje niečo iné. Ale aj ja som od toho čakala viac:/

      Vymazat
    2. Obchodíky manufaktúra sú na Slovensku v Bratislave, v OC Central, v Nitre v OC Centro a aj v nákupnom centre v Ziline a Kosiciach a novootvorený v Trenčíne. A netreba sa báť vyskúšať, mne napr. velmi vyhovuje :)

      Vymazat
  4. myslím, že jsem něco od této značky už doma měla, ale za boha si nevzpomenu, co to bylo :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, tak to se divím, sama tuhle řadu z Manufaktury miluju a vím že všechny produkty mají kvalitní.. Ten sprchový gel mám v miniaturním provedení a beru si jej na cesty, kromě toho mám šampón z vinné řady a je super. Pění hodně dobře (ve srovnání se všemi ostatními šetrnými šampóny) a hlavně tu vůni naprosto miluju. :)
    Jinak je super jejich řada z mrtvého moře (měla jsem masku na vlasy a zároveň pečovala i o pokožku hlavy) a pak mám ráda jejich mýdla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabuduce určite na tu radu z mrtveho mora kuknem;)

      Vymazat
  6. No vyzerá to zaujimavo. Škoda že to take aj nie je :( Ale aj zlá recenzia je predsa len recenzia :)
    A rada by som ťa pozvala na moj blog:)
    nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat