čtvrtek 13. června 2013

Súťažíme

Čaute:) 
Dnes mám dobrý deň a preto som sa rozhodla podeliť sa s vami o rozne zaujímavé súťaže. 



Ták prvá súťaž je na mojej obľúbenej stránke fler.cz. Možete vyhrať vouchery a potom si nakúpiť množstvo  originálnych vecí! Takže hlasujte poctivo a držte mi (teda si) palce:)
Súťaž TU

Ďalšiu mega súťaž nájdete TU. Súťaží sa až do 2.7. a každý deň je v hre nová zaujímavá cena. Takže skúšajte šťastie každý deň. Raz sa predsa unaviť musí...

Radi fotíte v každej situácií? Tak sa zapojte do TEJTO súťaže. A možno vám jedna smutná fotka prinesie pekné ceny.

O marmeládu na telo sa hraje TU
o OLAY kozmetiku TU



A tiež tu mám pár skvelých giveaways:
Purpurová Lastovička pre svoje čitateľky pripravila krásnu "krabičku krásy" v ktorej nechýba ani mnou milovaná sprchová pena. 

 Veľkú giveaway o pekné ceny nájdete na blogu Aj. Ro. Na Style Trio


Tak to by bolo na dnes všetko. Ak ešte na nejakú zaujímavú súťaž narazím, tak to tu dopíšem.
Inak, na veľa súťaží upozorňujem aj na mojom FACEBOOKU.



Prajem vám veľa šťastia:)

3 komentáře:

  1. Krásny článok! A ĎAKUJEM za skvelé tipy kde súťažiť :) Hneď som sa aj zapojila :) A dúfam že takýchto dobrých dní budeš mať častejšie:)
    Je veľmi od teba pekné že takto zverejňuješ súťaže je to skvelý nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeeey to je jeden z najmilších kometárov;) ďakujem moc a prajem ti štastie pri losovaní suťaže do ktorej si sa zapojila:) ♥

      Vymazat