středa 12. června 2013

Novinky, akcie, zľavy...

Ako už tradične, prichádzam s článkom v ktorom nájdete súhrn vecí, ktoré ma momentálne zaujali.


Dm drogérie má nový magazín, ktorý si možete prezrieť online TU. Mňa zaujalo:
  • súťaž s L´Oreal Paris
  • kabelka k nákupu Rexony maximum protection
  • taška k nákupu Timotei BIO

Nové dm zľavové knižky za 100 bodov sú štyri: prvá, druhá, tretia, štvrtá

Nový dm Journal online nájdete TU.



Vo Fann parfumériách prebieha festival péče a líčení. To znamená množstvo zliav a akcií. Viac info TU.
A nový letný Fann katalóg nájdete online TU.

Aj Marionnaud Parfumeries má nový pekný katalóg mrkajte TU.

A ešte tu chýba Sephora katalóg ale o tom som vám nedávno urobila samostatný článok.


Ďalej by som vás chcela upozorniť na zaujímavú výstavu Marilyn Monroe. Výstava sa koná v priestoroch Jízdarny Pražského hradu. Určite by bolo zaujímavé vidieť 30 párov topánok a 50 modelov šiat, ktoré nosila sama Marilyn. Ale vstupné je celkom divoké a to 240,-Kč.
Viac informácií nádete TU!




Posledná zaujímavá akcia ktorú vám predstavím je DYZAJN MÁRKET. Predajná výstava autorskej tvorby. Milujem takéto akcie. Bola som už na niekoľkých a vždy to stálo za to. Nakúpila som si niekoľko originálnych doplnkov. Aj tie náušnice v článku Little Big Girl mám z minuloročného dyzajn márketu.
Táto úžasná akcia sa bude konať 22. 6. na piazzete Národného Divadla. Vstup je zdarma a ja si to rozhodne nenechám ujsť!



Na koniec, bohužiaľ, jedna smutná správa. Musím vás upozorniť na jednu slečnu "blogerku" ktorú ešte asi hanba nefacká lebo stále veselo bloguje, klame a kradne fotky. Jej "blog" na ktorý by ste si mali dať pozor je http://eeverywomen.blogspot.cz/. Každopádne je to celé veľmi smutná záležitosť. Ak vás zaujíma viac, tak na blogu muffinsisters nájdete o tejto nešťastnici zaujímavý článok  TU!

Well, chystáte sa nejaké zľavy využiť, pozrieť sa na spomínané akcie??? Budem rada ak mi o tom napíšete do komentárov. 

XoXo, Dany Love


Žádné komentáře:

Okomentovat