úterý 11. června 2013

Miss slovanských tvarov?

V dnešnej dobe sú súťaže Miss veľmi rozšírené. Od klasickej českej Miss, cez Miss golf, až po Miss silonky. A vobec by ma neprekvapilo keby som narazila aj na Miss zuby alebo Miss pedikúra. 

No dnes som pri pripravovaní nového članku narazila na jednu zaujímavú súťaž Miss, ktorá vyzerá ako klasická súťaž Miss s tým rozdielom, že namiesto dievčat s veľkosťou XS súťažia dievčatá s veľkosťou XL. 




Miss full of beauty - soutěž která boří mýty. Volíme nejkrásnější a nejvíce charismatickou ženu slovanských tvarů ČR a SR pro rok 2013. Konečně soutěž která je skutečně PLNÁ krásy.
Stránky TU!
S finalistkami bude aj nafotený kalendár a výťažok z predaja bude venovaný klinikám ktoré sa zaoberajú problematikou mentálnej anorexie a bulímie.


Takúto súťaž som u nás ešte nezaznamenala a preto ma to zaujalo. Niektorým ľudom sa finalistky zdajú príliš obézne, niektorým ako krásne ženy. 
Ja sama neviem aký názor si mám na to vytvoriť. Na jednu stranu mi to príde ako zaujímavý nápad, ale na stranu druhú si slovanské tvary predstavujem inak:/

Čo si o tejto súťaži myslíte vy? A aké sú podľa vás slovanské tvary?

8 komentářů:

  1. Ahoj nechces vzájomne sledovanie ? :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/
    PS: ja ta uz sledujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://muffinsisters.blogspot.sk/2013/05/inspiracia-isabelle-matyoova.html

      Vymazat
  2. no veľmi zaujímavá myšlienka, až na pár detailov :D príde mi celkom čudné, že práve v takejto súťaží, sú ženy/dievčatá "navlečené" do čiernej, ktorá by mala akože zoštíhľovať ... myslím, že dnes žena každých tvarov, vie vyzerať krásne v akejkoľvek farbe, a nie v cielenej/smutnej čiernej, lebo má kilá navyše ... a niektoré ani nevyzerajú, že majú také ozajstné slovanské tvary ... napr. č. 10 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, tou čiernou základnú myšlinku vobec nepodporili:/

      Vymazat
  3. Tak to ze nekdo vypada jak almara nejsou podle me slovansky tvary ale obezita. Normalni postavu maj podle me 9 a 12, 4 taky jeste de a 10 vypada vylozene stihla. Nerikam, ze tlustej clovek by byl nejak spatnej, ale nemel by se z toho delat ideal krasy, stejne jako z vychrtlin. Opakem anorexie neni tloustka, ale zdravi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s tebou súhlasiť! Tiež si myslím že medzi slovanskými tvarmi a obezitou je rozdiel. Ale asi to každý vidí inak....

      Vymazat
  4. ty ženy jsou moc krásné, rzohodně vypadají přitažlivěji a zdravěji než dnešní miss.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tenhle nápad líbí a některé soutěžící jsou fakt kočky.) Ale nejlepší jsou ty full size barbíny:)

    OdpovědětVymazat