sobota 1. června 2013

Little Big Girl

Dnes je deň detí a mňa to primelo zamyslieť sa nad tým veľkým nedospelým dieťaťom vo mne.
Každý sme tak trochu deťmi, aj keď už nechodíme do školy a nebývame z rodičmi. Aj keď možno máme vlastné rodiny, miesto kakaa pijeme kávu a do poobedného spánku by nás nikto nemusel nútiť.
Ja už mám pár rokov po 20tke, pracujem, vediem vlastnú domácnosť ale aj tak si niekedy pripadám ako dieťa. Mám rada roztomilé doplnky, rozprávky, ružovú farbu a rada robím infantilné koláže. Veď sa na to pozrite sami...

Napríklad aj takto možu vyzerať náušnice dospelej ženy:



Moje najobľúbenejšie gumičky do vlasov majú vianočnú tématiku:


V mojej skrini sa nájde aj pár tričiek s roztomilými opičkami:


Moju posadnutosť ružovou pocítil aj sám pán Iphone:




Kozmetika v rozkošných obaloch? To je moje:


Mať tangle teezer v nudnej čiernej nie je nič pre mňa: 




Vďaka tomuto dňu som popustila uzdu fantázie a využila svoju umeleckú dušu k stvoreniu tohto článku. Dúfam že sa vám páčil. Budem veľmi rada ak mi to dáte vedieť do komentárov.
 A aj keď to teraz tak nevyzerá, ja som naozaj jedna dospelá seriózna žena. Nosím čierne saká, decentný makeup a sukne pod kolená. 
Verte mi:)





18 komentářů:

  1. Máš pár rokov po 20 a nevieš že sa píše S rodičmi a nie z -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuj keby len to, ja toho neviem veľa...

      Vymazat
  2. Všechno Ti to věřím. :-D A neboj, kus dítěte má v sobě snad každý z nás... a je to naprosto v pořádku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj ja si myslím že kus dieťaťa ma v sebe každý. A ďakujm za dvoveru;))

      Vymazat
  3. krásne náušničky!
    a úžasný obal na mobil!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. vydarený príspevok ... pobavila som za :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to som rada. O to mi hlavne išlo:))

      Vymazat
  5. Haha, super :D Ten tangle teezer s ovečkou Shaun chci taky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tie naušničky sú úplne úžasné! :D Krásny blog :)
    Pripájam sa :)
    Andy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej Andy ani nevieš ako sa mi potešila. Ďakujem!

      Vymazat
  7. Mně je o hodně víc a z těch věcí jsem nadšená! :) Hlavně ta Pupa .. aach.) Hned jdu na jejich web. Pamatuju si jednu reklamu, co měli na řasenku. Vytrhla jsem to z Elle a pověsila na zeď, tak moc s emi to tehdy líbilo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jj pupa má premakaný dizaj. Len škoda že v prahe sa nepredáva:(

      Vymazat
  8. Ty náušnice! A ta paletka! Miluji PUPA kosmetiku, ale skoro nikde není k dostání :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  9. Obal na iphone je bozsky :))

    http://eeverywomen.blogspot.sk/(nechceš vzájomne sledovať?)

    Ja ťa už sledujem :)

    OdpovědětVymazat