středa 19. června 2013

Cestoviny s cuketou

Milujem cestoviny. Nielenže sú chutné ale cestovinové recepty bývajú aj veľmi rýchle, čo ja veľmi oceňujem.   Takže ak máte hlad, málo času a chuť na cuketu, tento recept je pre vás:



Budeme potrebovať:
  • cestoviny 250g
  • maslo 10g
  • olivový olej 2 lyžice
  • cesnak 1 strúčik
  • 1 veľká cuketa 
  • pár plátkov šunky 
  • kyslá smotana 100 ml
  • smotana na varenie 50ml
  • parmezán 
  • soľ a korenie
Uvedené množstvá surovín sú orientačné. Treba použiť zdravý kuchársky rozum. Ak sa vám bude zdať niečoho málo, určite sa nebojte pridať a naopak.

Na panvici rozohrejeme olej s trochou masla. Na ňom osmažíme (asi 10 min) na plátky nakrájaný cesnak a cuketu. Medzi tým si uvaríme cestoviny. Možete použiť akékoľvek aké doma máte. Ja som použila vrtuľky:)
Ak nám cukety pekne zmekly, pridáme k nim nakrájanú šunku (ja som dala schwarzwaldskú) a všetko zalejeme kyslou smotanou. Prisypeme aj trocha strúhaného parmézánu. Pomiešame a zriedime to trochou smotany na varenie. Osolíme, okoreníme. Necháme krátko povariť. Nakoniec do toho vsypeme cestoviny a poriadne premiešame aby sa spojili s omáčkou. Podávame posypané parmezánom.

Dobrú chuť praje Dany Love  

Žádné komentáře:

Okomentovat