neděle 19. května 2013

Súboj sprchových pien!


Milujem vaňu naplnenú po okraj teplou vodou, s množstvom voňavej peny.
Ale vtip je v tom, že doma mám len sprchový kút :) A tak si snažím sprchovanie čo najviac spríjemniť a priblížiť sa pocitu kúpeľa vo vani. 
Pri sprchovaní mi najviac chýba tá bohatá, voňavá a jemná pena. Ale chvalabohu už sú na trhu aj sprchové gély, ktoré sa po zmiešaní z vodou menia na penu.

Najprv som tieto peny našla v predajni Rituals. Na týchto predajniach sa mi páči že tam všetko tak krásne vonia a v strede je umývadlo kde si možete všetku kozmetiku rovno vyskúšať. Značka Rituals nepredáva len kozmetiku. Nájdete tam aj  čaje, sviečky, parfémy.... a v zahraničí som videla aj oblečenie.




Sprchový gel Rituals:
Sprchový gél ktorý sa po kontakte z vodou zmení na bohatú penu.
Každý gél má výraznú voňu ktorá prevonia celú kúpelku a ostáva na tele dlllho po umytí.
Vyskúšala som už všetky druhy niekoľko krát. No dnes som videla v obchode úplnú novinku Happy budha (tiež krásne vonia).
Nevýhodou týchto pien je vysoká cena a to že po umytí mám pocit vysušenej pokožky:(
200 ml stojí cca 200,- Kč






Pěna na mytí Balea young:
Túto penu som náhodou našla v DMku. Tešila som sa že to bude dobrá náhrada za vysušujúci Rituals, ale mýlila som sa. Ide o iný typ peny.
Už z fľaštičky vychádza samotná pena, nepotrebuje styk z vodou. Vrchnáčik má ako šľahačka v spreji. A aj tá pena má štruktúru šľahačky.
Má výraznú voňu jahodového milkshakeu.
Na tele sa však táto šľahačka rýchlo mení na vzduch, takže po sprche máte pocit že ste sa umyli len vodou. Doporučujem ju ako takú zábavku do kupeľne ale ja by som si ju už znova nekúpila, aj keď ma vyšla v zľave na 30,- Kč.






Sprchový gel v spreji Balea:
Tak toto je adept na cenu najlepšia novinka roka. Milujem ju od prvého sprchovania. A plánujem si ňou urobiť zásoby, keďže to je "limited edition":)
Áno, toto je adekvátna náhrada za moju závislosť na Rituals. Okrem toho že nádherne pení a krásne vonia, nemám po umytí pocit suchej pokožky.
A tá cena je podľa mňa výborná. 45,- Kč za 150 ml.
Určite odporúčam všetkým. Toto proste musíte skúsiť!




Warning: je možné že po vyskúšaní pien na sprchovanie sa už nebudete chcieť vrátiť ku klasickým sprcháčom!!!



Poznáte tieto sprchové peny? Vyskúšali ste nejakú? Aké máte na nich názor?

13 komentářů:

  1. Tu Baleu musím mít. Moc si vanu nenapouštím, ale pěnu mám ráda. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti určite ju skus:) potom daj vediet

      Vymazat
  2. Já jsem hrozně chtěla zkusit tu Rituals... ale zdála se mi předražená. Myslím, že té od Baley neodolám. :-D Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo je to celkom drahá zaležitosť:/ ale každý mesiac majú akciu na jeden druh. Vtedy sa to dá kúpiť lacnejšie myslím o 50 Kč.
      A keď napr. otvárali novú predajňu na Černom moste tak jedna pena stála myslím 99,-Kč:)

      Vymazat
  3. s tym varovanim na konci si trafila:) ja mam penovy psrchac z UK a najradsej by som pouzivala len ten, no mam kopec klasickych sprchacov, takze striedam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No len škoda že na českom trhu je tých pien ěste málo:(

      Vymazat
    2. Ja používam tiež sprch. gél z UK, Radox. Je tam jednička na trhu a u nás dá zohnať výhodnú cenu, hlavne v DM,kde je na kupónové karty 25%. Získali si ma svojou konzistenciou, ktorá je hustá, ale nezanechá pokožku mastnú a vonia super :) (Milk & Vitamin <3 )
      Má aj skvelé peny do kúpeľa. ;)

      Vymazat
    3. A to je ako pena? Alebo klasicky sprch. gél?

      Vymazat
    4. Sprchovací gél je klasika, a pena do kúpeľa je gél, ktorý sa ti pod prúdom vody spení :)

      Vymazat
  4. Jé tak pokud na tu poslední pěnu ještě někdy narazím, určitě si ji musím pořídit :))

    OdpovědětVymazat
  5. O tom som ešte ani nepočula, doposiaľ som používala hlavne sprchové gély a krémy, radšej mám krémy, skúšala som aj oleje, ale vadí mi, že nepenia, tiež mám rada vaňu plnú voňavej peny, ale málokedy sa kúpem hoci doma vaňu máme, proste mi to nikdy nenapadne a keď sa na to raz konečne odhodlám, tak ma to potom aj rýchlo prejde.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určite odporúčam skúsiť! ja som tej z dmka verná stále:))

      Vymazat