úterý 7. května 2013

Spotrebované!


Eucerin pH5 regeneračný krém na ruky: Tak tento krém bol naozaj skvelý. Veľmi ľahký, rýchlo sa vstrebáva, hydratuje. Po nakrémovaní som nemala pocit mastných rúk, čo veľmi oceňujem. Na rukách zanechá akoby také jemné rukavičky a to zaručuje dlhodobý pocit chránených rúk. Nemá žiadnu výraznú parfemáciu. Ako možte vidieť, tento krém som spotrebovala do poslednej bodky, pretože na začiatku vyzeral takto:

ale ku koncu som ho prestrihla na polovičku aby som sa dostala k celému obsahu, ktorý už nešiel z tuby vytlačiť. A ďalej som sa sním krémovala ešte týždeň. K tomuto krému na ruky som si kúpila aj telové mlieko, ktoré je tak isto vynikajúce. Odporúčam.

Yves Rocher sprchový gél purple lilac: Tento gél som mala v great boxe, ktorý si možte prezrieť TU. Bol to moj prvý sprchový gél od tejto značky. A bola som sním veľmi spokojná. Najme tá prenááádherná orgovánová voňa. Po umytí som mala pocit hydratovanej a jemnej pokožky. Určite by som si kúpila aj plné balenie. Odporúčam.

Saloos 100% bambucké maslo: Konzistencia je najprv veľmi tuhá ale na pokožke sa rýchlo roztečie. Extrémne mastí čo mi veľmi vadí. Naozaj extra extrémne. Ja som mala len pocit mastnosti, nie hydratácie tak preto za seba neodporúčam. A divne (ne)vonia.

Tužka na obočie Mary Kay Blonde: Táto tužka ešte nie je úplne spotrebovaná ale už je taká maličká že o chvíľu ju ani nebudem mať za čo držať:) Som s ňou spokojná. Dobré kreslí a nerozmazáva sa. Ak ju chcete vidieť v akcii tak sa možte pozrieť TU alebo TU.

Mary Kay spevňujúci očný krém: Tak toto je best thing ever. Krém ktorý naozaj funguje. Mám trochu problém zo spadnutými viečkami (šak už ani nemám 20:) a tento krém mi veľmi pomáha. Je to taká plastická operácia v tube. A ja bez toho krému už nemožem žiť. A tiež by som bez neho nemohla robiť líčenia na blog, lebo pri otvorenom oku by ste nevideli polku viečka. Okej, trochu preháňam:) Ale tento krém dokáže viečka krásne vypnúť.

A teraz prepadáky :
Bye bye

Sephora mascara Full action: Na túto špirálu som síce čítala zlé recenzie, ale človek sa najlepšie učí na vlastných chybách a tak som si ju kúpila. Čo som ale nemala robiť. Špirála bola už od začiatku dosť suchá, divne smrdí a ak sa mi aj podarilo trochu mihalnice nalíčiť tak sa mi maskara otlačila pod oči :( Ešte že som ju nekúpila za plnú cenu.

Fleur de Santé šampón sa suché vlasy: Tento šampón je skoro plný ale ja som ho označila ako za spotrebovaný, lebo na vlasy si ho už určite nedám. Už dlho som nemala taký zlý šampón, naposledy asi pred 6timi rokmi dáky žihľavový. Má takú zvláštnu gélovú konzistenciu a ani nijak nevonia, ani moc nepení ale čo je najhoršie strašne mi zacucháva vlasy. Mal by pomáhať suchým vlasom ale ja som mala po použití pocit suchých, tvrdých vlasov :/ Bez kondicionéru totálne nepoužiteľný.

Vyskúšali ste niektoré s týchto produktorv? Tiež striháte tuby aby ste sa dostali k celému obsahu?:)

Tieto recenzie sú písané z mojho pohľadu a podľa mojho najlepšieho vedomia a svedomia . To, čo jednému nevyhovuje može byť pre druhého vynikajúce a naopak. Bodka:)

7 komentářů:

  1. tuby nestriham, to me nenapadlo, ale je to dobry napad:)))
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ja strihám skoro všetko čo sa strihať dá:D okrem zubnej pasty... Je mi ľuto niečo vyhodiť keď viem že dnu je ešte veľa obsahu ktorý by som mohla využiť...

      Vymazat
  2. REALLY GREAT POST ,NICE BLOG BTW !
    MAYBE WE FOLLOW EACH OTHER ON GFC , BLOGLOVIN AND FACEBOOK .. LET ME KNOW !

    Come and see my new post on :
    www.hypnocake.blogspot.com

    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpovědětVymazat
  3. Fleur de Santé je přírodní šampon, bez nějakých silikonů a dalších podobných záležitostí, takže pak působí tak jak jsi to popsala. je to tak téměř u všech přírodních šamponů ..

    OdpovědětVymazat