sobota 25. května 2013

Sephora katalóg + Sephora súťaže

Do schránky mi včera prišiel nový katalóg Sephory.(Jeee!:) Tak sa s vami podelím o pár zaujímavých stránok. Pre zvačšenie stačí kliknúť na obrázok.





Okuliare získate k nákupu 2 produktov na nechty Bourjois.












Mňa celkom zaujalo Tatoo Me!, odstrániteľné tetovanie. Páči sa mi akcia na kúpeľovú radu a tiež budem musieť zájsť ovoňať nové letné voňe.

Tiež by som vás chcela informovať o súťaži Make-up Masters 2013. Do ktorej sa možno zapojím aj ja, ak zistím ako to bude s výberom víťazných líčení...
TU je súťaž o kozmetiku Lancome. 
A za vyplnenie dotazníku TU možete vyhrať 3ooo korunový nákup.
Good luck:)



4 komentáře:

  1. Jé, mně třeba Sephora katalog zatím nedorazil, takže jsem ráda, žes o něm napsala. Jestli se rozhodneš zapojit do Make-up Masters, budu držet palce. :) Jo a pěnu od Baley mám od čtvrtka doma, je Ú-Ž-A-S-N-Á!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee ani nevieš ako som rada za feedback:)) ja som nato myslela včera, či si si ho nakoniec kupila:)

      Vymazat
  2. tak držím palce:), ak sa zapojíš:)

    OdpovědětVymazat