středa 15. května 2013

Šampón - Pantene pro v Intensive repair

Tento šampón je určený hlavne pre suché a poškodené vlasy. Teda pre moje:) Ja ich mám trochu zničené odfarbovaním na blond, mám suché konce ale pri korienkoch sa mi vlasy rýchlo mastia. Ale tie suché konce ma trápia zo všetkého najviac.

Vyskúšala som už všetky možné aj nemožne šampóny od Kerastase cez Sebastian až po Timotei.
 Do Panteňáka som nevkladala veľkú nádej, no on ma príjemne prekvapil. Je na moje suché, zničené vlasy ako balzám.
 Dokonca, ak si po umytí nedám kondicionér ani žiaden prípravok na rozčesanie, tak vlasy v pohode rozčešem. Čo bolo pre mňa kedysi nemysliteľné.
 Po vyschnutí mám vlasy pekné a jemné. 
Naozaj som zatiaľ  nemala potrebu použiť po umytí žiaden olej na uhladenie koncov alebo spray na rozčesávanie. Ale kondicionér by sa samozrejme používať mal. A ja si v najbližších dňoch plánujem kondicionér z tejto rady dokúpiť.




Voňa je výrazná ale príjemná, ostáva vo vlasoch aj po umytí. 
Už maličké množstvo sa postará o bohatú penu.
Čo sa týka zloženia, tak v tom sa teda nevyznám. Ak bude mať niekto záujem rada mu zloženie vyfotím.
Tento šampón by som neodporučila pre vlasy jemné a mastné. Ale ten, kto bojuje zo suchými vlasmi si ho určite obľúbi.
Kúpite ho napríklad v Rossmanne, 400 ml za 85,-Kč.


Tiež bojujete zo suchými koncami vlasov ako ja?



5 komentářů:

  1. Pekná recenzia :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓ http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  2. jéé,, já si ho ted taky koupila, ale ještě nezkoušela. Cetla jsem na něj recenzi v americkém Instylu, byl zařazen mezi TOP produkty na vlasy, mám to na blogu. =)) <3 tak se těším)

    http://veronionme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to potom budem rada ak mi napíšeš aký máš názor na tento šampón ty:)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat