středa 22. května 2013

New in!

Ahojte! 
Toto je pokračovanie mojich nákupov z víkendu. Ako som písala v minulom príspevku, skoro všade boli zľavy. 
V Sephore 20% a v Inglot 15%. O zľave v Inglot ste sa mohli dozvedieť aj z mojho facebooku.




Sephora čistič štetcov
Čistič na moje štetce som zháňala už dlhšie a keďže boli v Sephore tie zľavy, tak si som si ho konečne kúpila. 
Obsahuje aj antibakteriálnu zložku. Má 60 ml a stál ma po zľave 190,- Kč.

Inglot false lash effect řasenka 
Na toto som zvedavá. Mala by riasy predĺžiť a zahustiť. So, will see:) Vyskúšam a dám vedieť!
Stála po zľave 230,-Kč

Duo adhesive lepidlo na umelé mihalnice
Zatiaľ som používala len drogérkovské lepidlá a tak potom aj vyzeral výsledok. Mihalnice sa mi odlepovali atď... 
Dúfam že toto lepidlo ma nesklame a budem si mocť užívať umelé mihalnice bez strachu z odlepenia a neustáleho kontrolovania v zrkadielku.
Dostala som na ňu zľavu 5% takže ma vyšla na 238,-Kč.

Balea sprchová pena
Túto penu som nedávo vychvaľovala v samostatnom článku. A pomaly si robím menšie zásoby:)

Sephora ceruzka na oči
Ceruzka telovej farby mi v mojej kozmetickej výbave chýbala. Určite ju použijem v nejakom budúcom líčení. 
Stála ma 190,- Kč

Harper´s Bazaar
Tento časopis som dostala zadarmo vďaka vernostnému programu OC Chodov. Takže keď vlastníte vernostnú kartičku, možete si na infostánku každý mesiac vyzdvihnúť nové číslo tohto magazínu zadarmo!



A nakoniec vec z ktorej som mala najvačšiu radosť. 
V KappAhl som si kúpila bundičku ktorú som už nutne potrebovala. 
Povodne stála 1500 ale bola zľavnená na 900,-Kč. Ale keďže ja som dievča šikovné, dostala som ju nakoniec za 675,-Kč. Stačilo sa len na pokladni registrovať do ich klubu:)








21 komentářů:

  1. No, tak prostě zítra si jedu pro tu pěnu od Baley, takovej nátlak se nedá vydržet! :-D Moje peněženka Tě nemá ráda!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Choď choď, lebo všetky vykúpim ja:D a hlavne potom daj vedieť že ako sa ti pozdáva.

      Vymazat
  2. to lepidlo na umele mihalnice si plánujem kupiť, len neviem kde, kedže tu žiadny taký obchod nie je asi jedine len na internete, čo mi zas príde drahé s poštovným.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je už samo o sebe celkom drahé:/ dúfam teda že bude držať ako pribité:D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ďakujem Veronika. Aj mne sa moc páči, je strašne pohodlná!

      Vymazat
  4. Super nákup! Překvapil mě ten Bazaar, to už ho nikdo nekupuje, že ho rozdávají zdarma?? :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. za bazaar som prestala vyhadzovat peniaze, pretoze to co tam je, to je fantasmagoria pre 0,1 % obyvatelstvo celej zeme :)))

    blog she.is.the.one
    shop mignon mignon

    OdpovědětVymazat
  6. Monismo loor guapísima muy bonito tu blog espero te guste el mío me aria mucha ilusión te pasarás a verlo. Besossssss. Dolcebyvirginia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. oh very nice ;))

    would you like to follow each other? please tell me if you follow ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ó, Bazaar zdarma, no neber ho :D.
    a krásna koženka!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. tak ta bundicka z kappahlu je uzasna, tomu rikam vydarenej nakup :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julie ďakujem moc. Som rada že som na tu budnu narazila s takou dobrou cenou! Aj ja si myslím že to bol veľmi vydarený nákup;))

      Vymazat