neděle 12. května 2013

Nepřines mě čáp ...

Den matek je den, kdy vzdáváme poctu našim matkám. V tento den dávají děti svým matkám dárky, většinou vlastnoručně vyrobené. V Československu se začal slavit tento svátek v roce 1923. Jeho původ je už ve starověkém Řecku, kdy se slavil svátek plodnosti a matek, spojený s uctíváním pohanské bohyně Rhey = Kybelé, matky bohů. (Wikipedie)

Dnes by sme mali poďakovať svojím mamám za všetko dobré čo pre nás urobili a stále robia. Lebo materinská láska a starostlivosť nie je samozrejmá vec. 

Ja ďakujem svojej mame za to, že:
  • vždy stojí pri mne, nech sa deje čo sa deje
  • mi dvoveruje
  • sa stará o psa, ktorého som chcela JA
  • ma odhovorila od tetovania a piercingu
  • ma naučila veriť v spravodlivosť
  • ma vždy vo všetkom podporuje
  • ma v 19tich pustila do sveta
  • som mala krásne detstvo
  • ma v puberte nezastrelila, aj keď som jej nato dávala každý deň 1000 dvovodov
  • keď mi v detstve čítala knihy, menila hlasy podľa postáv
  • ma naučila riešiť problémy na úrovni
  • ma naučila byť empatická
  • mi dala super sestru
  • vždy má pre mňa dobrú radu
  • zo mňa vychovala slušného človeka
  • je









2 komentáře:

  1. dokonalé :) veľmi pekne a úprimne napísane ... a tie obrázky si vybrala veľmi trefne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem moc. Mne sa najviac páči ten druhý obrázok, teda veta:D

      Vymazat