pondělí 20. května 2013

Môj shopping weekend

Tak ako som plánovala sa elle fashion shopping weekendu zúčastniť, tak sa aj stalo.
Chcela som začať už v piatok ráno aby som sa vyhla davom, ale nakoniec som sa do Palladia dostala až poobede. Ale žiadne davy a čakačky v radoch sa nekonali, dokonca som si ani nevšimla zvýšené množstvo špeciálnych elle tašiek. Tak neviem či to bolo nezáujmom o túto akciu, alebo si to všetci naplánovali na sobotu.
Palladium som prešla celé zhora nadol asi 3x. A aj napriek tomu, že som mala pohodlné boty, ma nohy začali strašne bolieť.
Z Palladia som nakoniec ešte v nákupnej horúčke a z ubolenými nohami doputovala na Nový Smíchov. Tam som v podvečerných hodinách svoj nákupný boj vzdala:)
Ale v sobotu sa mi zdalo že mám tých úlovkov nejako málo a že už ani tie nohy tak ukrutne nebolia a vychystala som sa na Chodov. Tam som si dokúpila pár vecí a v nedeľu som mohla spokojne oddychovať a venovať sa blogu:)
Tak toto bol v skratke moj špeciálny víkend. Ale samozrejme vás neochudobním o pohľad do mojej shopping tašky. 

Upozorňujem, že toto nie sú všetky moje úlovky z víkendu. Sú to iba veci ktoré som si kúpila vďaka zľavovým kupónom z elle a veci ktoré vám chcem ukázať. 
Ostané obchody na situáciu okolo elle reagovali promptne a skoro odvšadiaľ svietili ceduľky SALE. Takže na druhu polovičku vecí nakúpených cez víkend sa možte tešiť v ďalšom samostatnom článku.







Lindt čokoláda s morskou soľou
Zo začiatku som bola k tejto zvláštnej kombinácií chutí skeptická, ale nakoniec zvedavosť vyhrala a ja som v tejto čokoláde našla ďalšieho adepta na cenu najlepšia novinka roka z oblasti potravín:)
Čokolády stáli spolu pred zľavou 120,- Kč ja som za nich zaplatila 96,-Kč.

Eucerin čistiaca micelárna voda
Toto bol darček od Elle. Ak ste v rámci EFSW utratili určitú sumu, mohli ste si vybrať darček. Ja som si vybrala túto micelárku a som na ňu veľmi zvedavá.

Nike šilt
Šilt na tenis, som zháňala už dlho. Ale nikde som nevedela nájsť ružový, a iná farba neprichádzala v úvahu. of course:) Nakoniec som v A3sporte našla tento a musel byť moj.
Pred zľavou stál 390 po zľave 312,-Kč.

Urýchľovač schnutia laku Marionnaud
Najprv som na niečo podobné pozerala v Sephore, ale zdalo sa mi to strašne drahé. V Marionnaud ma to po zľave vyšlo na 175,- a ešte som k tomu dostala 2 darčeky : lak a odličovacie tampóny.

9 komentářů:

  1. Čokoláda se solí? WTF? :-D Už jsem u ní v obchodě párkrát stála a pokaždý včas odejdu s tím, že tohle zkoušet nepotřebuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilka ja ju teda odporučam vyskušať, čokoláda je super:)

      Vymazat
  2. jee ja teda tentokrat nebyla v cr, abych sla taky nakoupit, ale mas hezke ulovky:)
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak potom až v Září je niečo podobné- dny marianne:)

      Vymazat
  3. Chocolate with a touch of sea salt?? interesting!

    Bayberry Chic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, this is a new chocolate from Lindt. And is excellent:)

      Vymazat
  4. Super úlovky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat