čtvrtek 9. května 2013

Mix noviniek, zliav a akcií

Elle fashion shopping weekend:
17. - 19. 5. 2013
Ako každý rok, aj tento ju tu elle shopping. To znamená množstvo ľudí v obchodoch, nekonečné rady a množstvo zliav. Každý rok som sa toho šialenstva zúčastňovala aj ja a každý rok mi to príde horšie a horšie. Či už samotný výber značiek, umelo vytvorené zľavy v obchodoch alebo elle fashion point. No ale aj napriek tomu, sa toho plánujem zúčastniť aj tento krát. Pre tých čo Elle nemajú, ale sú zvedaví na zľavy, som urobila pár fotiek:


Mňa osobne zaujali zľavy v Albi, Armani Jeans, Pery shoes, Triumph, L´occitane, Topshop. No uvidíme čo a či si niečo nakoniec kúpim. Určite dám vedieť:)



Novinky v dm drogérii:
Dm je moja obľúbená drogéria. Poctivo zbieram body a potom vďaka zľavovým knižkám uplatňujem zľavy. Bohužiaľ moja obľúbená 25 %tná už neexistuje:( A tak mi samotné zľavy až tak moc atraktívne neprídu. 
TU si možete pozrieť nové zľavové knižky. Pre mňa nič moc, no:/
Momentálne si v Dm možete vyzdvihnúť aj takúto Balea tašku za 10 bodov a 17, 90 Kč:



Tip na novú talianskú reštauráciu v Prahe:
Mercato nájdete v Holešovickej tržnici blízko slávneho Sasazu. Táto reštaurácia patrí k drahším (teda podľa mňa), ale jedlo tam majú vynikajúce. Interiér je jednoduchý a veľmi pekný. Obsluha príjemná aj keď trochu pomalá (alebo som len ja nedočkavá:). Čo ma prekvapilo je fakt že pizzu robia len do 17tej hodiny:( Určite tam ale plánujem zájsť aj na obed a pizzu ochutnať. Inak doporučujem ochutnať pistáciovú zmrzlinu, najlepšiu akú som kedy jedla!:

Ice ice baby



A na záver jedno sklamanie:
O Fashion temporary store som písala ako o nákupnom nebi. Bola som sa tam pozrieť a nekúpila som si nič. Minulý rok to bolo o 100% lepšie. Vačší výber, nižšie ceny... Tento rok som bohužiaľ odchádzala sklamaná.

A ešte by som vás chcela upozorniť na to, že som aj na facebooku a často tam dávám odkazy na rozne zaujímavé sútaže a novinky a taaak:) Stačí kliknúť na modré F srdiečko napravo.

Plánujete sa zúčastniť shopping víkendu? Aké zľavy zaujali Vás?


Žádné komentáře:

Okomentovat