neděle 12. května 2013

Little new in

Včera som sa bola trochu pokukať v drogérkach. Bola som v Dmku a v Rossmanne. Na Letnej sú tesne vedľa seba, takže som sa moc nenachodila:) A priniesla som si domov tieto veci:

Šampón: Pantene pro-v intensive repair (85,- Kč)

Sprchová pena: Balea - Exotic 

Fixa na pery: Rimmel - Lasting finish 1000 kisses (105,- Kč)

Lak na pery: Rimmel - Apocalips (105,- Kč)

Zatiaľ ma všetko príjemne prekvapilo. Okrem fixky na pery, tú som ešte nestihla vyskúšať. 
Ale taaaa pena. Tá je úplne božská. Každopádne sa možete tešiť na nejaké recenzie. A drsný súboj sprchových pien:)


4 komentáře:

  1. Sprchové peny som ešte neskúšala ale táto od Balei vyzerá dobre :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja milujem sprchové peny. budem robiť porovnávanie medzi 2 značkami. bude to zaujímavé:))

      Vymazat
  2. ten sampon chcem uz strasne dlho skusit :)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak máš suché alebo poškodené vlasy(alebo oboje;) určite vyskušaj. Doporučujem!

      Vymazat