čtvrtek 2. května 2013

Líčenie očí - Summer time



Minule som robila prirodzené fialové líčenie ale dnes si dáme trochu extravagancie.
Toto líčenie je naozaj výrazné aaale dá sa nosiť aj cez deň. Ako? To vám prezradím na konci:)

Na celé toto líčenie som použila iba 2 štetce + hrebienok na obočie:


Prvý krát som si robila líčenie tak, že najprv oči a potom make up. Ale poviem vám, nebolo mi to príjemné:D Proste zvyk je zvyk. A ako napotvoru mi neopadlo ani jedno zrnko tieňa :D Takže to bolo úplne zbytočné trápenie.

Ako prvé som si na celé viečko dala podkladovú bázu ARTDECO.
Tiene z palety vizart cozmetics som vatšinou nanášala prstami. Použila som 4 tiene. Tmavomodrý na koniec,  žltý do stredu a svetlomodrý na začiatok viečka. Pod obočie a do vnútorného kútika biely a pod viečko tiež tmavomodrý. 
Linku som urobila mojou staručkou fixou Yves Rocher, ktorú som TAKTO zachránila pred skazou.
Na mihalnice som použila Maxfactor - clump defy.
Na obočie som použila tužku Blonde od Mary Kay.




Takže to by sme mali celé líčenie očí. No a keďže líčenie je to naozaj výrazné a ja som mala isť ešte do mesta na obed a nechcelo sa mi byť až tak "výrazná" tak som zobrala púder a vklepala ho do viečka. Pigmenty stratili na intenzite a bolo to fajn aj na deň.

Budem rada ak mi do komentárov napíšete ako sa vám líčenie páči alebo nepáči. Nosíte farebné líčenie?



14 komentářů: