úterý 28. května 2013

Líčenie očí - Happy B'day Kylie

Dnes má narodeniny Kylie Minogue.
A ja som sa rozhodla, že pre tento deň urobím líčenie inšpirované Kylie. Dnes by mala táto austrálska speváčka sláviť 45 rokov, čo je priam neuveriteľné lebo vyzerá o mnohlo o mnoho mladšie. Mám rada jej pesničky a  obdivujem ju aj za to, že dokázala zvíťaziť nad zákernou chorobou.

Výber líčenia bol extrémne ťažký, lebo Kylie sa moc výrazne (zaujímavo) nelíči. Nakoniec som ale vybrala toto. Je to farebne nevýrazné líčenie, ale vďaka čiernej linke okolo oka, je dosť nápadné. 

Použila som tiene z takej prastarej krabičky zo Sephory. Chcela som vám ju aj vyfotiť, ale už je v dosť žalostnom stave, takže s toho nič nebude:) Sephora tiene mám veľmi rada, dobre držia a v akcii sa dajú sa zohnať za dobré ceny.





Máte radi Kylie Minogue? A čo poviete na moje líčenie?

18 komentářů:

  1. Krásné líčení, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  2. supéer ... tomu sa povie makeup inšpirácia :) <3 vydarilo sa ti to, fakt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Zuska ďakujem za taku milu pochvalu!♥

      Vymazat
  3. líčenie sa ti krásne podarilo :) ..ja mám Kylie tiež celkom rada, ale nikdy som sa o ňu nejako nazaujímala. Napríklad až teraz som sa s tvojho článku dozvedela,že bola vážne chorá :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem!:) Áno áno bola vážne chorá a tuším o 2 roky po diagnostikovani choroby vydala nové cd. Je to bojovníčka:))

      Vymazat
  4. Kylie Minogue ráda mám..krásné....opravdu povedené líčení...moc se mi líbí..:-D

    OdpovědětVymazat
  5. waw, nádherné ličenie :)
    ja si dokazem tak maximálne urobit linku a dat maskaru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem. A dať si linku a maskaru nieje len tak, aj na to človek potrebuje zručnosť. Mne sa niekedy dostane maskara aj na nos:D

      Vymazat
  6. krasne si to napodobnila :) :)

    pozyvam ta na moju
    1.giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeej no ďakujem. snažila som sa čo mi sily stačili:))

      Vymazat
  7. Krásne oči. Škoda, že nie je fotka celej tváre.

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Podarilo sa ti to fakt vynikajúco, je to takmer nerozoznateľné od originálnej fotky. Ja sa žiaľ linkám a ceruzkám vo vnútornom kútiku oka musím kvôli šošovkám vyhýbať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej Bianka ďakujem:) to je obrovska pochvala:))

      Vymazat