pondělí 13. května 2013

Líčenie očí - Glamour



Toto líčenie nie je až také extravagantné ako to posledné, ale je dosť výrazné. Hodí sa na párty, ples alebo len tak:) 
Ja moc nemám rada to rozdeľovanie, čo sa hodí k akej príležitosti. Veď nech si nosí každý to čo chce, kedy chce:)
Inak takýto štýl líčenia a kombináciu farieb mám veľmi rada.

Opať som použila svoju maxi paletu, ktorú som si veľmi obľúbila. Ale budem sa snažiť urobiť aj líčenie z nejakých iných tieňov ktoré doma mám. A že ich mám požehnane...




Ako sa vám páči toto líčenie? Máte radi kombináciu čierno-zlatej?




16 komentářů:

  1. veľmi sa mi páčia tá kombinácia! :) super líčenie..si šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je vážně nádhera! Moc se povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní líčení! Kombinaci černé a zlaté mám moc ráda a vůbec se ji nebojím nosit i běžně na den, protože za brýlema se výraznější líčení krásně schová. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné líčení.Výrazné, ale zároveň bych se nebála se takto líčit častěji. Jinak super blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Luci. Som rada že sa blog páči! ♥♥♥

      Vymazat