čtvrtek 30. května 2013

Helplist


Áno, áno vyzerá to ako wishlist ale nie je. Toto je niečo úúúplne iné:D 
 Je to zoznam veci, ktoré si plánujem kúpiť ale nie som rozhodnutá o značke, farbe, materiále atď. A tak sa na vás spolieham, že mi s tým pomožete a napíšete mi svoje vlastné tipy a rady, kde čo kúpiť.

Linka na oči vo fixe: Tak tú už nutne potrebujem. Chcela by som nejakú čiernu s dobrou výdržou, ktorá sa nerozmazáva. Moja posledná bola táto značky Yves Rocher. 

Maxi sukňa: Proste musthave tohto leta. Pekné sukne som videla v Zare, ale rada by som nejakú, ktorú by som nemusela skracovať o 15cm:D Je to oriešok nájsť maxi sukňu pre postavu "Le petit" :) 

Olejíček na vlasy: Mám suché konce. A to celkom dosť. Vyskúšala som už L´oreal mystic oil a Orofluido ale ani jeden nepomohol. Aký používate vy?

Kabelka: Potrebujem vačšiu čiernu kabelku. Na rameno. Proste takú klasiku, ktorá sa hodí ku všetkému:) Mala by byť kvalitná, a niečím zaujímavá. Na značke nezáleží ale Guess už nechcem, keďže tá posledná sa mi skoro rozpadla na ramene:/

Ceruzka na obočie: Tú potrebujem už akútne. Moja Mary Kay má už asi len 2cm:D Chcela by som nejakú, ktorá je svetlo hnedá, dobre drží a dobre kreslí. A ak by mala na konci ešte aj hrebienok bola by som v siedmom nebi:)

Klobúk: Na leto potrebujem slamený. Pátram po nejakom elegantnejšom kúsku. Videli ste ho niekde?

Tekuté mydlo na ruky: Od mydla požadujem aby voňalo, a aby som si po ňom nemusela hneď nakrémovať ruky. Chcem aby hydratovalo. Chcem snáď veľa? Poslednú dobu narážam na samé vysušujúce:/


Tak baby a teraz je to na vás:) Budem naozaj rada za každý jeden tip, za každú radu. Tak dúfam že ma v tom nenecháte...




7 komentářů:

  1. Tak já začnu, jo? Nejlepší linka ve fixe je Precise Black ze "zebří" kolekce od Dermacolu. Zázrak na vlasy je pro mě CHI Silk Infusion, dal mi do pořádku totálně roztřepené konečky (měla jsem je taky suché jako troud). Tužku na obočí bych doporučila jednoznačně nějakou od Catrice (mají i kartáček na druhém konci) anebo ještě líp, sadu na obočí od elfu, je tam vosk, stín v odpovídající barvě a malej, ale překvapivě dobrej, štěteček. Z tekutých mýdel u mě momentálně vyhrává limitka Dark Glamour od Baley, nádherně voní a vůbec nevysušuje. :) Doufám, že ti moje tipy k něčemu budou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilka ty si poklad:) toooľko tipov:) na tu linku som minule pozerala ale nenašla som tester:/ ako to už vačšinou v drogérkách býva:( ostatné si idem hodiť do guglu. Ďakujem!

      Vymazat
  2. maxi sukne som videla pekné v newyorkeri a v tally, linka na oči vo fixke je dobrá od essence, olejček na vlasy od Avonu, ja kupujem kabelky v obchode Lara Bags a je to kvalita sa super cenu, ceruzku na obočie odporúčam tiež od Essence - má aj štetček, klobúky som videla pekné v C&A a v H&M, a mydielka mám vyskúšané od Nivey a podľa mňa sú super, nemala som problém, že by mi vysušili ruky... dúfam, že som pomohla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petra ďakujem moc moc moc:) Má ten obchod s kabelkami aj webovu stránku?

      Vymazat
  3. Kabelky si take musím nejake pořídit :)) mám v merku asi 3 :))) kdyz uz si nějakou koupím, tak je to investice a musi vydržet dlouho :)))))
    Hezky wishlist každopádně :) linky doporučuji ve fixe:)


    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, je to investícia. Preto ma naštvala tá Guess, ktorá bola drahá jak šľak a pritom sa strašne ošupala a neviem čo ešte:(( to by som už nerada zažila...

      Vymazat