pondělí 29. dubna 2013

Shopping heaven

Ak aj vy milujete kvalitné veci a nakupovanie za dobré ceny, tak ako ja, tak si tento mesiac prídete na svoje.
1. 5. sa totiž začína najlepší výpredaj roka - Fashion Temporary Store. 
Táto akcia sa konala aj minulý rok pred Vianocami. Vtedy som si ulovila pár luxusných kúskov. Napr.  krásnu šatku Fendi za 700,- Kč.
Nájdete tam topy, šaty, kabelky, topánky a mnoho iného. Predávať sa budú len luxusné značky ako napr. Fendi, Roberto Cavali, Gucci. Všetko zo zľavou 60 až 90% !!! Proste nákupné nebo.
Priznám sa, že som  najprv mala pochybnosti o pravosti značiek. Prečo by niekto predával šatku v hodnote 4000 za  700?! Ale potom som sa dozvedela, že takéto akcie sa robia bežne, ale bežný smrteľník sa o nich nedozvie. Originalitu značiek zaručuje aj meno organizátorky akcie, Marcely Krejčí, majiteľky spoločnosti VS Brand, ktorá zastupuje líniu luxusných doplnkov známych značiek pre Českú republiku. Tiež vás o pravosti značiek može ubezpečiť aj meno Simony Krainovej, ktorá si tam bola osobne vybrať pár kuskov a tiež nahrala reklamný rádiový spot pre túto akciu.

Ja tam určite závitam a to hneď niekoľko krát, pretože každý deň budú dodávané nové veci (tak to aspoň fungovalo minulý rok). A určite sa s vami podelím o moje úlovky. 
Akcia sa koná v Prahe v Obchodnom dome Kotva ( 2. poschodie) od 1. do 30. 5. 2013.
Tak čo baby, navnadila som vás?:) Pojdete nakupovať? Alebo vás takéto akcie vobec nezaujímajú?

Fotky sú z FB stránky Fashion Temporary Store 

2 komentáře:

  1. Wow, to je super informacia :) dakujem, ze si sa o nu s nami podelila..sice teraz sa tam nedostanem, ale apson budem vediet do buducnosti, ze sa nieco taketo kona :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo dlho som rozmýšľala či sa s tým podelím. Aby by niekto náhodou nevyfukol najlepšie kusky:p
      ale niee srandujem... Rada sa podelím o zaujímavé tipy. Určite ich ešte bude na mojom blogu veľa.

      Vymazat