pátek 19. dubna 2013

Sephora katalóg

Dnes mi prišila do schránky pošta od mojej milovanej Sephory. Takáto pošta ma vždy veeeľmi poteší. A tiež ma potešili zľavové kupóny ktoré boli vo vnútri:)


Leták ma názov wonder mama - supermamy slaví,  takže je jasné že vo vnútri nájdeme množstvo tipov na darčeky (nie len) ku dňu matiek.
Viem že takéto letáky nedostáva každý a tak som nafotila najzaujímavejšie stránky.
Poďme sa bližšie pozrieť čo pre nás Sephora pripravila tentokrát:
Špeciálna zlatá edícia.


Darčeky k nákupu od 22.4. do 12.5. alebo do vypredania zásob:




Jedna spešl ponuka: 


Parfémové novinky:
Juicy Couture-Couture La La



Versace-Eros
Letná kolekcia Thierryho Muglera

2 komentáře:

  1. Suprové! Hned bych vyměnila něco staré za nové :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to lákava ponuka:) platí od 1.5. do 12. 5.

      Vymazat