neděle 28. dubna 2013

Líčenie očí - Fialka

Na toto líčenie som použila očné tiene z paletky vizart cosmetics. Tiene veľmi prášia a bez podkladovej bázi sú skoro nepoužiteľné. Ale z bázou su extrémne pigmetové a krásne. 
Takže bázu som použila značky ARTDECO o ktorej som písala tu
Na riasy som použila maskaru Maxfactor - clump defy, ktorá riasy pekne predĺži ale moc nezahustí.
Na obočie tužku Mary Kay - Blonde.
Tiene som (ako skoro vždy:) nanášala prstami ale na rozblendovanie som použila štetec MAC.  




Ako sa vám líčenie páči? Používate fialové očné tiene?

8 komentářů:

  1. veľmi vkusné ... a na to že sú to fialové tiene pôsobia veľmi prirodzene aj na denné líčenie :)

    OdpovědětVymazat
  2. fialova blondynka moc slusi!!! moc se ti to povedlo:)ja mam nejradsi neutralni odstiny..
    jestli budes mit cas, mkrni ke mne na blog:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, to je moc povedené! Nemohla bys vždy ráno přijít ke mně domů a nalíčit mně...? :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Fialové stíny se mi líbí nejvíce......moc se ti to povedlo...:-))

    OdpovědětVymazat