čtvrtek 25. dubna 2013

Jar, vitaj!


Jar je už tu a ja som rozhodla privítať ju touto lahodnou tortou. A aby ste si ju mohli pripraviť aj vy, tak vám napíšem recept:

Korpus:                                                                                            Náplň:
150 g polohrubej múky                                                                      500 g tvarohu vo vaničke
150 g kryštáloveho cukru                                                                   2 smotany na šľahanie
1 lyžica kakaa                                                                                    2 stužovače šľahačky
4 vajcia                                                                                              cukor podľa chuti                                                                                              
                                                                                                          ovocie                                                                    
                                                                                                          marmeláda
                                                              
                                                                                                   

Z bielkov vyšľaháme sneh, prišľaháme žĺtky a cukor. Preosiatu múku zmiešame z kakaom a poriadne zamiešame do snehovej hmoty.


Vznikne nám nie príliš tekuté cesto, ktoré nalejeme do vymazanej tortovej formy.
Pečieme v rúre predhriatej na 180 stupňov asi 20 minút.
Po upečení, necháme vychladnúť a potom korpus pomažeme marmeládou.
Šľahačkovo-tvarohovú náplň si pripravíme tak, že najprv vyšľaháme šľahačky spolu zo stužovačmi. Do toho zamiešame tvaroh a osladíme podľa chuti. 


Náplň navrstvíme na korpus a necháme v chladničke stuhnúť.
Nakoniec navrch torty dáme ľubovoľné ovocie, ja som dávala kompótové broskyne. Hotovú tortu dáme ešte do chladničky, aby sme si mohli pochutnať na dokonalo osviežujúcej pochúťke.
Dobrú chuť:)




4 komentáře:

  1. šikovný recept ... a tak srdiečková forma je rozkošná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ta forma ma dosť hnevá, kdže dobre netesní a cesto mi občas vytečie aj kěd sa snažim to všelijako utesniť:(

      Vymazat
  2. Tak to vypadá skvěle, hmm, hned bych si dala :D :)

    Zvu Tě na mou giveaway ;)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj ja mám na tu tortu teraz strašnu chuť:))
      Ďakujem

      Vymazat