pátek 12. dubna 2013

Interbeauty Prague - jar 2013

Interbeauty Prague je veľtrh kozmetiky, kaderníctva, zdravia a krásy. Koná sa 2x do roka. Jeden na jar a druhý na jeseň.
Milujem takéto veľtrhy a na Interbeauty chodím pravidelne. Ani tento rok som nemohla vynechať. Konal sa 5.-6. apríla na Výstavišti v Holešovicích.
Prišla som hneď z rána a už pri čakaní na vstupenky v dlhočíznom rade, mi bolo jasné, že vo vnútri bude plno ľudí. Tak som si nakoniec ten rad vystála a kúpila si vstupenku, zľavnenú ,za 80,- Kč.
Čo ma trošku hnevá je, že veľkú časť zaberali laky, pilníky a rozne veci na nechty. Nechtový dizajn tvoril tak 70 % . Kľudne by sa to mohlo volať nailsbeauty.
Ja mám momentálne toľko lakov, že ich nespotrebujem ani za celý život a modeláž nechtov ma tiež moc neberie, takže veľa stánkov som obišla. No aj napriek tomu som si pár vecičiek domov odniesla:

bázu pod očné tiene ARTDECO
Toto je moja prvá vec od tejto značky, tak dúfam že budem milo prekvapená.

A hádajte čo je toto:
Nie, nie sú to ani mydielka, ani nič do kúpeľa. Sú to vosky do aromalampy od Bomb cosmetics. Pre mňa úplná novinka. Jeden vosk stál 5,- Kč a mohli ste si vybrať z celej škály farieb a voní. Bomb cosmetics mám naozaj rada, všetkych veci od nich majú nádherné obaly a krásne voňajú. 

Bio konopný olej od Cannaderm

Priznám sa že doteraz som v kuchyni používala iba 2 oleje: stolný a olivový. Teraz som si trochu rozšírila obzory týmto konopným olejom. Pani v stánku bola veľmi milá a ochotná, povedala mi o ňom množstvo informácií a tiež som ho mohla rovno ochutnať. Najprv som bola skeptická a myslela som si že bude chutiť ako obyčajný olivový ale tento olej má úplne inú chuť-oveľa lepšiu. Bohužiaľ, táto chuť je veľmi špecifická a neviem k čomu ju mám prirovnať. Rozhodne nákup neľutujem a olivový olej musí v mojej kuchyni uvoľniť miesto tomuto zelenáčovi. Inak všetky informácie a blahodarné účinky (ktorých ma naozaj veľa) si prečítate TU

Zastavila som sa aj v stánku Dermalogica, kde mi ochotná slečna ukázala make upy a krémy. Odniesla som si 3 vzorčeky.

Nakoniec som si kúpila aj moju prvú "krabičku krásy" GREATBOX
Najviac ma zaujali tie dva malé kelímky v strede. Je to krém z výťažkom hadieho jedu a collagen od Iven Cosmetics. Za celú krabičku som zaplatila 240,-Kč


A ako vždy kooopa letáčikov.


A áno, aby som nezabudla na interbeauty bol aj stánok OnaDens.cz kde ste si mohli zasúťažiť o skvelé ceny. Stačilo len vyplniť jednoduchý kvíz. Minulý rok som vyhrala jednu cenu aj ja:) Nakoniec túto súťaž zavesili aj net a tak si TU možte zasútažiť aj keď ste na Interbeauty neboli.




2 komentáře:

  1. Super- napísala si to veľmi pútavo až mi je ľúto, že som tam nebola, ale konopný olej a vosky do aromalampy si musím kúpiť.

    OdpovědětVymazat