úterý 16. dubna 2013

Dubnové tipy

Chcela by som vás každý mesiac informovať o zaujímavých akciách, ktoré sa v danom mesiaci uskutočnia. Budem sa zameriavať na Pražské akcie a keďže sa v Prahe vždy niečo deje, vypichnem iba tie, na ktoré sa sama chystám alebo ktoré ma osobne zaujali.


FESTIVAL EVOLUTION 2013
19. - 21. 4. 2013, Výstaviště Holešovice
Je to vlastne 5 veľtrhov pod jednou strechou: BIOSTIL, EZOTERIKA, ZDRAVIE, ECOWORLD, INSPIRACE.
Bola som minulý rok a páčilo sa mi. Možete tam nakúpiť biovýrobky, rozne ezoterické vecičky (taroty, knihy, kamene..), dozviete sa novinky v oblasti zdravia, zdravého varenia, cvičenia a  množstvo, množstvo ďalších zaujímavostí. Aj keď nie som extra veľký vyznávač bio a eko vecí, rada sa nechám  inšpirovať a rozšíriť si obzory. 
Jednodenné vstupné stojí 200 Kč,- ale ak sa registrujete TU budete platiť len 150,-
A ako bonus TU máte tipovaciu súťaž o super ceny.

Čo takto skúsiť smíchologii? Na veľtrhu to bude možné.

NÁKUPY S ONADNES
15. - 21. 4. 2013
V denníku MF DNES je príloha OnaDnes a v nej je príloha zo zľavovými kupónmi :p
TU si ich možete všetky prezrieť. Mňa zaujala zľava v Albi, špeciálna kolekcia v zoot.cz, a určite si skočím aj do OXALIS po nejaký čajík s 20%tnou zľavou. 


TUTANCHAMON V PRAHE
Výstava zameraná na staroveký Egypt. Priznám sa že ešte nie som rozhodnutá či sa na ňu pojdem pozrieť. Vstupenka stojí až 350,- Kč. Stojí to zato? Mňa to celkom láka. No uvidíme, času na rozmyslenie mám ešte dosť keďže výstava bude v Holešovicích až do 30.6.



ZOO
Konečne sa otvorilo údolie slonov a pavilón hrochov. Ja som to už bola omrknúť v čase keď boli vonku snáď "mínusové teploty" takže som si to vobec neužila. Dnes už by to bolo o niečom inom :) No každopádne  doporučujem! Údolie slonov je obrovské a okolo je množstvo ázijských prvkov, buddhistická gompa a tiež simulátor jazdy na slonovi :) Hrochov zas možete sledovať pod vodou. 
A kto má v apríli vstup do zoo za korunu? No predsa deti z "ptačím příjmením":)



TRIOLA

Vymeň starú za novú:) Ak do niektorej z firemných predajní Triola prinesiete starú podprsenku, dostanete 100 Kč,- na nákup novej. A to sa vyplatí určite viac, ako by ste starú podprsenku vyhodili do koša. Viac informácií o tejto akcii TU
Tiež vás chcem upozorniť na casting. Triola hľadá modelky pre novú kolekciu plaviek. Ak máš veľkosť 38-42, veľkosť košíčkov D-G a odvahu, určite sa prihlás TU.

Žádné komentáře:

Okomentovat